کانون در مجلس حمایت می‌‌شود

نمایندگان استان بوشهر در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر، حمایت خود را از این نهاد فرهنگی، اعلام کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم «بوشهر، گناوه، دیلم» و سکینه الماسی نماینده مردم «کنگان، عسلویه، جم» در مجلس شورای اسلامی در دیدار جداگانه‌ای با زهره عالی‌نسب مدیرکل کانون بوشهر از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون بوشهر بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های کانون استان قرار گرفتند.
بر این اساس، سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار با بیان این‌که عضو کانون بوده است و خاطرات خوبی از کانون دارد افزود: قدم برداشتن برای کودکان و نوجوانان، قابل اهمیت است و از پی‌گیری مسایل و مشکلات کانون و امنیت شغلی پرسنل آن، در مجلس به طور حتم حمایت خواهم کرد.
وی تصریح کرد: برای رسیدن کانون به جایگاه واقعی‌اش از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
هم‌چنین حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون بوشهر گفت: کار با کودکان لذت خاصی دارد؛ شخصیت کودکان در کودکی شکل می‌گیرد و سرمایه‌گذاری برای آنان نتیجه بهتری دارد.
وی به آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: بی شک کانون پرورش فکری به عنوان یک نهاد مهم فرهنگی می‌تواند در پرورش کودکان تاثیرگذار باشد.
بر این اساس، در آغاز این دیدار مدیر کل کانون بوشهر نیز، به ارایه آمار و اطلاعات از مراکز کانون و فعالیت‌های انجام شده پرداخت و با اشاره به حضور پر رنگ اعضای کانون در جشنواره‌ها و فعالیت‌های مختلف ادبی و هنری و کسب موفقیت آنان خواهان توجه بیشتر به این نهاد فرهنگی شد.
عالی نسب، با اشاره به این که پرورش خلاقیت کودکان از اهداف کانون است؛ افزود: یکی از فعالیت‌های محوری کانون ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است و با توجه به حضور بیش از 20 هزار کودک و نوجوان در مراکز کانون استان بوشهر، اظهار امیدواری کرد که مسوولان اهمیت این نهاد فرهنگی را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.
مدیر کل کانون بوشهر، همچنین به تقویت هوش هیجانی و عاطفی کودکان در کانون اشاره کرد و خواهان گسترده شدن مراکز و فعالیت‌های کانون استان شد .
وی از وضعیت استخدامی مربیان و قراردادی بودن بخش بزرگی از کارکنان کانون سخن گفت و خواستار حمایت نمایندگان مجلس برای رسیدن به ثبات شغلی پرسنل کانون و ایجاد انگیزه در آنان شد.