دست‌آوردهای کانون در هفته‌ی فرهنگی لرستان

قابلیت‌ها و دست‌آوردهای فرهنگی، هنری و ادبی اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به مدت یک هفته از 25 مرداد در بوستان گفت‌وگوی تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفته فرهنگی لرستان در چهار بخش همایش فرهنگی، اقتصادی، نمایشگاهی و برنامه‌های فرهنگی هنری با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان درکنار سایر دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی برپا شد.
بر اساس این گزارش مربیان توان‌مند کانون لرستان با برپایی غرفه‌ای در بخش نمایشگاهی این رویداد فرهنگی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری از قبیل: معرفی کتاب، سفال‌گری، قصه‌گویی، کاغذ‌ و تا (اریگامی)، معرفی ویژگی‌های‌ استان لرستان در قالب برپایی کارگاه‌هایی برای بازدید کنندگان اقدام کردند.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان درمراسم آغازین این هفته گفت: کانون با هدف معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و دست‌آوردهای فرهنگی خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.
وی افزود: در بخش نمایشگاهی این رویداد آثار برتر اعضای مراکز کانون که در سطح بین‌المللی موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند به همراه نقاشی‌هایی از اعضا و مربیان با موضوع فرهنگ عامه‌ی لرستان درمعرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
نمایشگاه هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان با حضور وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز 25 مرداد در تهران گشایش و تا 29 مرداد پذیرای بازدیدکنندگان بود.