کد خبر: 259181
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
بازگشایی مرکز شماره 31 کانون تهران در آینده نزدیک

یک مرکز قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بزرگ‌راه شهید محلاتی تهران پس از بازسازی کامل بار دیگر بازگشایی می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز فرهنگی‌هنری شماره 31 کانون تهران که چهار سال پیش در طرح احداث بزرگ‌راه شهید محلاتی تهران تخریب شده بود در ساختمان جدیدی که در ضلع شمالی این بزرگراه احداث شده است به زودی بازگشایی خواهد شد.
محمود سلیمانی کاریزمه مدیرکل کانون استان تهران در این باره گفت: ساختمان جدید این مرکز با زیربنای 500 مترمربع در دو طبقه ساخته شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای تجهیز و راه‌اندازی آن از محل اعتبارات استانی از سوی استانداری تهران اختصاص یافت.
وی در حاشیه بازدید علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل از کانون استان تهران یادآور شد در صورت فراهم شدن زمینه‌ لازم برای بهره برداری تصمیم داریم درهای این مرکز را هم‌زمان با «هفته‌ی ملی کودک» در مهرماه امسال به روی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند باز کنیم.
وی در ادامه همچنین توضیح داد که اردوی تابستانی اعضای نوجوانان دختر مراکز کانون استان تهران نیز با رویکرد «محیط زیست» روزهای دوم تا چهارم شهریور در اردوگاه شهید چمران تهران برگزار شد.
مدیرعامل کانون از بخش‌های مختلف اداره‌کل کانون استان تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری واقع در خیابان حجاب تهران بازدید کرد.