کد خبر: 259316
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
مادران کتاب‌خوان تایبادی به اردو رفتند

هم‌زمان با هفته‌ی دولت سومین نشست مادران کتاب‌خوان اعضای مرکز کانون تایباد در استان خراسان رضوی در قالب اردوی تفریحی در «بوستان مادر» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته‌ی طاهره سیدین مسوول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد در این اردوی یک روزه  بیش از 35 عضو مرکز به همراه مادران خود حضور داشتند.
وی افزود در حاشیه این برنامه‌ی فرهنگی تفریحی نشستی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد که در آن به بحث و بررسی در مورد مطالب کتاب «چند وقته نخندیدی؟» نوشته‌ی پری باغبان از انتشارات لوح زرین پرداخته شد.
سیدین در ادامه با اشاره به این‌که عادت به مطالعه یک امر اکتسابی است یادآور شد: کودکان این  مهم را از پدر و مادر و اطرافیان خود می‌آموزند و بی‌شک در خانواده‌هایی که اهل کتاب و مطالعه‌اند، فرزندان نیز افرادی علاقه‌مند به مطالعه بار خواهند آمد.
وی اضافه کرد بر همین اساس تصمیم گرفتیم سومین نشست مادران کتاب‌خوان را به صورت اردویی برگزار کنیم تا ضمن ایجاد یک فضای شاد و بانشاط گامی در راه ترویج فرهنگ مطالعه در خانواده برداریم.
مربی مسوول مرکز تایباد ادامه داد: مادران کتاب‌خوان در این اردوی تفریحی، یک روز شاد را تجربه کردند و ضمن بهره‌مندی از سخنان صاحب‌نظران در این حوزه در کنار فرزندان خود به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری از قبیل ساخت کاردستی و سفالگری پرداختند.
اردوی فرهنگی‌تفریحی مادران کتاب‌خوان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون تایباد روز چهارم شهریور در بوستان مادر این شهرستان برگزار شد.