کد خبر: 261489
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کانون یزد سوگوار همکار بهاباد

مهدی فلاح یکی از کارکنان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد در استان یزد در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، او در این سانحه با مصدومیت شدید نخاعی و مشکل تنفسی روبرو و چند روزی را در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان فرخی یزد بستری و تحت درمان قرار گرفت اما تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان موثر واقع نشد و صبح جمعه بیست و سوم مهر 1395 و در سالروز شهادت چهارمین ستاره آسمان ولایت حضرت زین‌العابدین سجاد(ع) دعوت حق را لبیگ گفت و به دیار باقی شتافت.
فلاح در پنجم مرداد 1364 دیده به جهان گشود و در فروردین 1388 در واحد پشتیبانی کانون استان یزد مشغول به‌کار شد. او با گشایش مرکز فرهنگی هنری بهاباد در اردیبهشت ماه 1391 تا امروز نیز خدمات قابل توجهی به کودکان و نوجوانان بهابادی عرضه کرد.
از وی یک دختر 8 ساله به نام «یگانه» به یادگار مانده است.
مدیرعامل و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون این ضایعه غم‌بار را به خانواده آن همکار ارجمند صمیمانه تسلیت می‌گویند و از خداوند متعال شادی روح عزیز سفرکرده و صبوری برای بازماندگان آرزومند‌اند.
بر اساس این گزارش در پی درگذشت مهدی فلاح همکارمرکز فرهنگی‌هنری بهاباد، عباسعلی‌دانافرمدیرکل کانون استان یزد نیز با انتشار پیام تسلیت خطاب به بازماندگان وی و کارکنان کانون استان، درگذشت این همکار عزیز را سنگین و جان‌سوز توصیف کرد و گفت که این خبر به دشواری در باور می‌نشیند.