کودکان، مجتمع بزرگ کانون قم را افتتاح کردند

یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 29 آذر 1395 در شهرک پردیسان قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان و نوجوانان قمی ساعت‌ها پیش از آغاز مراسم و حضور مسوولان رسمی کشوری و استانی خود را برای شروع به‌کار این مجتمع و استقبال از میهمانان آماده کرده بودند.
فضاسازی جذاب محوطه و به هوا فرستادن بادکنک‌های رنگی در میان شور و شوق بچه‌ها، به فضای رسمی این آیین جلوه‌ای زیبا بخشیده بود و کودکان شرکت‌کننده با نشاط و شادی خود از رهبر معظم انقلاب و همه کسانی که سال‌ها برای بنا شدن این ساختمان تلاش کرده بودند قدردانی می‌کردند.
این مجتمع فرهنگی‌هنری در زمینی به مساحت 12500 مترمربع و زیربنایی به مساحت 6500 مترمربع در شهر پردیسان قم در حالی به بهره‌برداری رسید که کلنگ ساخت آن در سال 1389 از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به زمین زده شد و هم‌اکنون پس از پایان عملیات ساختمانی و هم‌چنین جذب نیروی انسانی در سال 1395 به بهره‌برداری رسید.
مجتمع کانون قم پس از مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری تهران، بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی‌هنری کانون در سطح کشور است اما از نظر ارایه خدمات می‌توان گفت تنها مجتمعی است که بیشتر فعالیت‌های متنوع کانون به صورت متمرکز در آن ارایه می‌شود.
توجه به مسایل دینی و پژوهش‌های مذهبی در شهر مقدس قم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز کانون است.
آیین گشایش مجتمع‌ فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 29 آذر 1395 با حضور جمعی از مسوولان کشور برگزار شد.