کد خبر: 268852
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
حمایت فرماندار خوی از عرضه محصولات فرهنگی کانون

فرماندار شهرستان خوی حمایت خود را از عرضه هرچه بیشتر محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیدار جواد زاهدی مدیر کل کانون استان با علی محمدی فرماندار شهرستان خوی روز سه‌شنبه 2 خردادماه در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد.
علی محمدی در این دیدار با اشاره به نام‌گذاری سال 1396 از طرف مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی: تولیدـ اشتغال» اظهار داشت: با توجه به این‌که محصولات فرهنگی کانون، تولید داخلی به سبک ایرانی ـ اسلامی است و برای حمایت از اشتغال که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، آماده همکاری برای عرضه محصولات کانون در شهرستان خوی هستیم.
زاهدی نیز در این دیدار با اشاره به عرضه محصولات فرهنگی (کتاب، سرگرمی، لوازم‌التحریر، بازی فکری) در 200 مرکز سراسر کشور و کانون زبان ایران، آمادگی اداره کل کانون پرورش فکری استان را برای عرضه این محصولات فرهنگی اعلام کرد.
بررسی راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی و شهری، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی درروستاها، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستایی در طول سال و بهره‌مندی از فعالیت‌های کانون از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.