برنامه‌ریزی در کانون با محوریت فرهنگ بومی سنتی انجام شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در‌ استان‌ها می‌توانند با تکیه بر فرهنگ بومی سنتی سرآغاز ابتکارهای ارزنده‌ای باشد و با همین محور برای بچه‌ها برنامه‌ریزی کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین علیجانی مدیر کل آفرینش‌های ادبی هنری کانون در بازدید از کانون ایلام، با بیان این مطلب گفت: استان ایلام نیاز به نگرشی دقیق‌تر و عمیق‌تر دارد. این استان از ریشه و قدمت بسیار بالایی برخوردار است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد .
علیجانی در ادامه به ارایه‌ی پیشنهادهایی برای استان پرداخت و گفت: روی ظرفیت‌هایی که دارید به خوبی می‌توانید با محوریت فرهنگ بومی سنتی برنامه‌ریزی کنید و خود را با این ظرفیت عظیم به سراسر ایران و حتی عرصه‌ی بین‌الملل معرفی کنید .
علیجانی گفت: کانون یک فضای فرهنگی، ادبی و هنری است و تمام ظرفیت‌های اداری و منابع مختلف آن در اختیار این فضاست تا بهترین اتفاق‌ها در آن خلق شود.
مدیر کل افرینش های هنری ادبی کانون به همراه یکی از کارشناسان این مجموعه در بازدیدی سه روزه‌ از مراکز شماره یک، شماره دو ، ایوان و... کانون ایلام بازدید می‌کند و در برنامه ادبی دوپنجره نیز با حضور محمدرضا مرزوقی نویسنده رمان نوجوان بچه‌های کشتی رافائل حاضر شود.