عشق و علاقه مربیان به کودکان رمز موفقیت کانون است

عشق و علاقه به بچه‌های این سرزمین یکی از رمزهای موفقیت مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در انجام فعالیت‌هاست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این بخشی از سخنان معاون فرهنگی کانون در آیین معرفی مدیرکل جدید کانون استان سیستان و بلوچستان بود که در زاهدان برگزار شد.
رضا قمرزاده کانون را سازمانی عزت‌مند و نخستین جنبه‌ی این عزت را وجود کودکان و نوجوانان دانست و افزود: «دلبستگی»، دیگر رمز موفقیت کانون است چراکه موفقیت‌های کانون به دلیل وابستگی‌های سخت‌افزاری نیست بلکه دلبستگی به ماموریت کانون است، که سبب رشد دادن بچه‌ها در زمینه‌های گوناگون فرهنگی می‌شود.
وی در ادامه کانون را یک نظام آموزشی غیررسمی و کامل‌کننده نامید که بر خلاف دیگر نظام‌های آموزش رسمی، کودکان و نوجوانان در آن با اختیار و علاقه حضور می‌یابند و به کانون زیبایی می‌بخشند.
قمرزاده در ادامه از تلاش‌های مسعود خاک‌سفیدی سرپرست سابق کانون استان قدردانی کرد و یادآور شد: خاکسفیدی در مسوولیت‌های گوناگونی که در کانون داشته همواره با وجدان کاری ایفای نقش کرده و برای وی در ادامه‌ی راه آرزوی موفقیت داریم.
معاون فرهنگی کانون در پایان با تبریک به معصومه هادی، مدیرکل جدید کانون استان، ضمن برشمردن تالیفات و پژوهش‌های وی در حوزه‌های پژوهشی، برای مدیرکل کانون آرزوی توفیق در انجام فعالیت‌ها کرد.