میزبانی کانون کهگیلویه و بویراحمد از روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان

گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، اقتصادی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این گردهم‌آیی با همکاری استانداری و با هدف توانمند سازی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف و آشنایی مسوولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، اقتصادی و قضایی استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.
آموزش خبرنویسی مدرن در فضای مجازی بخشی از برنامه‌های آموزشی این گردهم‌آیی بود که کانون میزبانی آن را برعهده داشت.
عیسی گرجی‌زاده مدیرکل کانون استان یادآوری کرد که بانک مهراقتصاد و شهرداری یاسوج  نیز در برگزاری این گردهم‌آیی مشارکت داشت.
وی با بیان این‌که روابط عمومی‌ها حلقه واسط بین مردم و مسوولان هستند اضافه کرد: امروزه هیچ صاحب نظری منکر آن نیست که تحولات جهانی به سرعت در حال وقوع است و تاثیر آنها نیز در زندگی همه ما مشهود است و در این تحولات روابط عمومی قوی بسیار مؤثر است.
مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: باید شرایط و امکانات مورد نیاز روابط عمومی‌ها تامین شود اما گاهی یک نفر در روابط عمومی فعالیت می‌کند و حجم کار بسیار زیادی دارد و باید مشکلات زیادی را تحمل کند.
وی اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی میان دولت، جامعه و مردم است و به نوعی یک ارتباط دو سویه را برقرار می کند.
سید‌محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هم در این مراسم وجود رسانه‌ها را یکی از بارزترین نشانه‌‌های توسعه یافتگی و پویایی هر جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم توسعه و دموکراسی جایگاه مهمی در ارتقای فرهنگ و دانش عمومی جامعه دارند.
بر همین اساس سیدحمدالله اکوانی استاد همایش آموزشی خبرنویسی مدرن در فضای مجازی نیز گفت ماهیت خبر در شرایط کنونی دچار تغییر اساسی شده و از سخت خبر به نرم خبر هدایت شده است اینک قدرت دست نهادهای رسمی نیست و فضای مجازی در تحقق برنامه‌های مورد هدف برنامه‌ریزان نقش‌آفرین است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: در دوره کنونی اینترنت به ابزاری دموکراتیک تبدیل شده است.