اعضای هیات مدیره کانون به 5 نفر افزایش یافت

تعداد اعضای هیات مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مصوبه‌ی هیات دولت از 3 نفر به 5 نفر افزایش یافت و ریاست هیات مدیره نیز به وحید کیارشی واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون، مجمع عمومی فوق‌العاده کانون به ریاست دکتر حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس مجمع عمومی کانون تشکیل شد و بر اساس آن اعضای جدید هیات مدیره را معرفی کرد.
بر این اساس مهندس وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ریاست هیات مدیره کانون را برعهده گرفت و سید صادق رضایی مدیرعامل فعلی کانون نیز همچنان در مسوولیت فعلی خود به عنوان مدیرعامل باقی می‌ماند.
این مجمع همچنین حجت‌الاسلام محمد جواد علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، امیرخوراکیان رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران و مهری سویزی رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش را به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره کانون معرفی کرد.
هیات مدیره پس از مجمع عمومی بالاترین رکن اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که پیش از این سه نفر در آن عضویت داشتند.
کانون پرورش فکری شرکتی دولتی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که  به عنوان بزرگترین سازمان فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان در ایران اداره‌ی بیش از 870 مرکز فرهنگی، هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی در سراسر کشور را برعهده دارد.
شمار این مراکزدر حال حاضر با احتساب مراکز آموزشی کانون زبان ایران از هزار مرکز فراتر رفته است.