عادل چهره‌دشتی رفت

عادل چهره‌دشتی همکار باسابقه‌ی مدیریت امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حین انجام ماموریت اداری خارج از سازمان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سوی معبود شتافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارکنان کانون پرورش فکری صبح روز 24 آبان 1391 در حالی که در انتظار بازگشت همکاری بودند که هر روز برای انجام ماموریت‌های اداری از محل مجتمع در تهران خارج می‌شد، ناگهان با خبر غم‌ناک ایست قلبی و درگذشت همکار صمیمی خود روبرو شدند.
عادل چهره‌دشتی مسوول امور عمومی مدیریت امور مالی کانون با آن چهره‌ی مهربان و همیشه خندان خود خاطراتی خوش را در ذهن یکایک همکاران خود طی بیش از 15 سال خدمت در کانون بر جای گذاشته است.
وی متولد سال 1339 در تهران بود و 24 دی ماه امسال باید پنجاه و سومین سال زندگی خود را در کنار همسر و تنها فرزندش "نیما"جشن می‌گرفت که متاسفانه پاییز غم‌بار زندگی این فرصت را به او نداد.
عادل از تیرماه 1376 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استخدام شد و تا سال 1388 به عنوان مسوول اموال مدیریت امور مالی کانون به انجام وظیفه اداری پرداخت.
چهره‌دشتی از آن پس تاکنون مسوولیت امور عمومی این مدیریت را بر عهده داشت.
این همکار کانون هر ماهه‌ لیست و چک حقوق کارکنان کانون را در پایان ماه به بانک تحویل می‌داد و لیست حقوقی کارکنان کانون در مهر 1391 آخرین لیستی بود که عادل چهره دشتی آن را در اختیار بانک قرار داد.
روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون این مصیبت را ابتدا به همسر و فرزند وی و پس از آن به تمامی کارکنان کانون تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومند است.

 

تکمیلی:

- مراسم سومین روز درگذشت زنده‌یاد عادل چهره دشتی ساعت 15 تا 16:30 روز جمعه 26 آبان 1391 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در تهران، مجیدیه شمالی، نرسیده به میدان سرباز، خیابان شهید قدیری برگزار می‌شود.

- هچنین مراسم دیگری به مناسبت درگذشت همکار ارجمندمان زنده یاد عادل چهره دشتی از سوی کانون روز سه شنبه 30 آبان 1391 از ساعت 14 تا 15:30 دقیقه  در نمازخانه مجتمع شهید ملک شامران کانون واقع در تهران خیابان خالد اسلامبولی برگزار خواهد شد.