افزایش درآمدهای کانون؛ کاهش وابستگی به بودجه دولت

مسعود ناظمی ابیانه ذیحساب و مدیر امور مالی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت که افزایش درآمدهای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان باعث کاهش وابستگی به بودجه‌های دولتی خواهد شد و مدیران کانون در این زمینه باید اهتمام بیشتری نشان بدهند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی در نخستین گردهم‌آیی معاونان، کارشناسان و مدیران کل کانون در سال 1392 عنوان کرد که ظرفیت‌های زیادی برای درآمد‌زایی در کانون وجود دارد که توجه به تعیین تکلیف اماکن زیان‌ده در کانون و توجه به درآمدزایی بیشتر کانون زبان ایران از مهم‌ترین این ظرفیت‌هاست.  
سید صادق رضایی مدیرعامل کانون نیز در ادامه بر اهمیت افزایش درآمدهای کانون تاکید کرد و گفت: فرض ما این است که هیچ بودجه‌ی دولتی به کانون تعلق نگیرد به همین دلیل باید برای افزایش درآمدهای خود تلاش بیشتری نشان دهیم.
رضایی همچنین به شفافیت صورت‌های مالی کانون در سال 1390 و تصویب آن در مجمع عمومی اشاره کرد و گفت که این صورت‌ها به صورت کامل و بدون بند گزارش حسابرسی مورد تصویب قرار گرفت و نماینده وزارت اقتصاد و دارایی مطرح می‌کرد که کانون در میان شرکت‌های دولتی از این نظر یکی از بهترین‌هاست.
نخستین گردهم‌آیی معاونان، کارشناسان و مدیران کل کانون در تهران روز دوم اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.