پاسخ‌گویی مدیر امور اداری کانون به سوال‌های همکاران

مدیر امور اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگویی اختصاصی با پایگاه خبری کانون به سوال‌های اداری همکاران پاسخ می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به دنبال تصویب سازمان‌نما(چارت) جدید کانون در معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی نیروی انسانی ریاست جمهوری و تغییرات ایجادشده در آن، با موافقت و هماهنگی‌های انجام شده قرار است سید حمیدرضا ابراهیم‌نژاد، جزییات این تغییر را در این گفت‌و‌گو تشریح کند.
خبر تصویب سازمان‌نمای کانون در سایت خبری کانون با بازدید گسترده‌ی همکاران در سراسر کشور روبرو و نزدیک به 170 پیام از سوی کاربران به مدیریت سایت ارسال شد.
در این میان بخش از این پیام‌ها فراتر از موضوع تصویب سازمان‌نما، به طرح مسایل و مشکلات اداری و حقوق و دستمزد کارکنان، تبدیل وضعیت‌ آن‌ها، مسایل کارکنان و مربیان تمام وقت و پاره‌وقت، بازنشستگان کانون، ساعت کاری همکاران، تعطیلی‌‌ها، اعطا و ارتقای پست‌های سازمانی و دیگر دیدگاه‌ها و حتی گله‌مندی‌ها و انتقادات کارکنان کانون اختصاص داشت.
روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نظر به اهمیت این دیدگاه‌ها و لزوم طرح آن با مسوولان و دریافت پاسخ‌ها در نظر دارد که دیدگاه‌ها و سوال‌های همکاران کانون را از طریق سایت جمع‌آوری و در این گفت‌وگو - که به زودی انجام خواهد شد - با مدیر امور اداری مطرح کند.
توجه به طرح سوال‌های مرتبط با حوزه‌ی مسوولیت مصاحبه‌شونده، طرح سوال‌های فراگیر که تعداد بیشتری از همکاران با آن درگیر هستند و در صورت امکان پرهیز از مطرح‌کردن سوال‌های شخصی و انفرادی و خودداری از بیان نام افراد و اشخاص حقیقی یا حقوقی که حاوی ادعا، توهین یا اظهار نظری نسب به آنان باشد، می‌تواند کیفیت این گفت‌و‌گو را افزایش دهد.
بدون تردید سوال‌هایی که از شمول و فراگیری کمتری نیز برخوردار باشند به صورت جداگانه در اختیار مدیران ذی‌ربط قرار خواهد گرفت.
در صورتی که سوال‌کننده‌ای مایل است مسایل  مطرح شده توسط وی مورد پیگیری قرار بگیرید بی‌تردید ذکر نام و شماره تماس یا ارایه‌ی نشانی دقیق رایانامه(ایمیل) در پیام ضروری است.
بر این اساس همکاران ارجمند می‌توانند در اسرع وقت سوال‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را تنها از طریق بخش ارسال نظر همین خبر در اختیار مدیریت سایت کانون قرار دهند و در صورت امکان از قرار دادن آن در خبرهای دیگر سایت خودداری کنند.
مهلت نهایی ارسال، پس از جمع‌آوری تعداد قابل ملاحظه‌ای از این سوال‌ها در همان بخش به اطلاع همکاران خواهد رسید و پس از انجام مصاحبه، متن گفت‌وگو با مدیر اداری کانون در پایگاه خبری کانون‌نیوز منتشر خواهد شد.