سیدصادق رضایی: لبخندت در قاب چشمان کودکان جاودانه شد

در پی درگذشت «مهین انالو» مربی مسوول مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان مدیرعامل کانون با انتشار پیامی درگذشت این همکار را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انالو عصر روز 9 تیر پس از 26 سال خدمت در کانون، بر اثر سکته‌ی قلبی دارفانی را وداع گفت.
سید‌صادق رضایی مدیرعامل کانون پیام خود را در قالب نامه‌ای خطاب به آن عزیز سفر کرده و با عنوان «همکار عزیز و دلسوز کانون!» نوشته و آورده است: «نیستی اما نگاه شفیق و مهربانت به فرزندان این آب و خاک هنوز در میان میان ماست. دوباره قصه‌ی رفتن، قصه بالا رفتن، قصه‌ی پله پله تا خدا بالا رفتن است.»
وی در ادامه افزوده است: «وقتی قصه‌ی رفتن نزدیک می‌شود به دنیا لبخند می‌زنی، حتی اگر بدانی خواندن کتاب داستانی که در دست‌های توست به پایان نخواهد رسید ... حتی اگر بدانی شعری که داری برای بچه‌ها و با آن‌ها می‌خوانی بی‌قافیه خواهد ماند... یا پای بازی‌ات با آن‌ها دیگر به زمین نخواهد رسید.»
در ادامه پیام مدیرعامل کانون آمده است: «وقت رفتن که نزدیک می‌شود همه چیز را از یاد می‌بری و تنها خاطرت می‌ماند که لبخند بزنی تا چشم‌های نگرانی که تو را می‌بینند، لبخندت را در قاب چشمان‌شان جاودانه کنند.»
سید صادق رضایی در پایان این پیام خطاب به همکاری که روح بلندش به آسمان سفر کرده است، آورده است:« بی‌شک مهربانی‌ات تنها یادگاری‌ست که از تو خواهد ماند. راهت تا همیشه پرافتخار، نامت ماندگار و عزتت پایدار باد.»
مهین انالو متولد 1343 از سال 1366 مشغول به فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و مدت 26 سال در مراکزی مانند فولادشهر، شاهین‌شهر، رهنان، خمینی‌شهر و مراکز شماره 2،4 و5 و مجتمع فرهنگی هنری اصفهان به خدمت پرداخت.
بر اساس این گزارش مراسم ترحیم آن مربی مسوول کانون صبح روز 11 تیر از ساعت 8 الی 11 در مسجد المهدی (جوزدان) واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی اصفهان، ابتدای خیابان میرداماد برگزار می‌شود و مراسم دیگری نیز از سوی کانون این استان ویژه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 12 تا اذان ظهر روز چهارشنبه 12 تیر در مرکز شماره 4  واقع در میدان قدس اصفهان، خیابان علی بن سهل، روبروی استخر فرهنگیان برپا خواهد شد.