حکم سرپرستی کانون آذربایجان غربی برای معصوم قلی‌زاده

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معصوم قلی‌زاده سرپرستی کانون استان آذربایجان‌ غربی را بر عهده گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی این مسوولیت را از سید فریدون سید مصطفوی مدیر کل باسابقه‌ی این استان تحویل خواهد گرفت.
مصطفوی از سال 1379 به عنوان مدیر کانون استان آذربایجان غربی این مسوولیت را بر عهده گرفت و اکنون پس از 13 سال مدیریت فرهنگی تاثیرگذار، در حالی کانون را ترک می‌کند که به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان منصوب شده است.
در این میان علیرضا حاجیان‌زده مدیرعامل کانون طی حکمی ضمن قدردانی از مدیرکل سابق، قلی‌زاده معاون فرهنگی کانون استان را به عنوان سرپرست کانون این استان منصوب کرد و از وی خواست برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های کانون تلاش کند.
قلی‌زاده متولد سال 1350 دارای مدرک کارشناسی در رشته‌ی مطالعات اجتماعی است و تا 1380 (زمان ورود به کانون)، مسوولیت‌هایی مانند معاون پرورشی آموزش و پرورش اشنویه و کارشناس قرآن و معارف اسلامی اداره کل آموزش و پرورش استان را بر عهده داشت.
وی از این سال با ورود به کانون، مسوولیت حراست کانون استان و پس از آن به صورت هم‌زمان حراست کانون استان آذربایجان شرقی را نیز بر عهده گرفت.
قلی‌زاده از سال 1388 نیز تاکنون معاونت فرهنگی کانون استان آذربایجان غربی را عهده‌دار شد.
در همین حال روز 1 اسفند 1392 در آیینی رسمی سید فریدون سید مصطفوی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منصوب شد.
آیین تکریم این مدیر باسابقه و خوش‌نام کانون و معارفه سرپرست جدید کانون استان هفته‌ی آینده با حضور مسوولان کانون برگزار می‌شود.