تیم فوتسال کانون، قهرمان رقابت‌های ورزشی وزارت آموزش و  پرورش شد

تیم فوتسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فینال مسابقات ورزشی وزارت آموزش و پرورش با شکست دادن تیم دانشگاه فرهنگیان به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیدار پایانی این رقابت‌‌ها در حالی با نتیجه 6 بر صفر به نفع تیم کانون به پایان رسید که این تیم در مجموع این بازی‌ها هیچ گلی را دریافت نکرد و تمامی تیم‌های مقابل خود را از پیش رو برداشت.
در این مسابقات 12 تیم حضور داشتند و تیم کانون با مربی‌گری علیرضا حسینی و سرپرستی رضا رضایی  بر 5 تیم این دوره از بازی‌ها غلبه کرد.
مسابقه‌ی نهایی نیز روز 4 اسفند 1392 در مجموعه‌ی ورزشی شهید چمران واقع در منطقه‌ی حکیمیه‌ی تهران برگزار شد و تیم کانون با پیروزی قاطع، جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
مرتضی حسنی، حبیب میرزاده، مسعود حبیبی، مصطفی محمدی، مهدی مسعودی، رضا محمودی، نادر نورپور، قاسم نورالهی، وحید سیدمحمدلو و داود سیدحسنی 10 بازیکن اصلی و ذخیره تیم کانون در این رقابت‌ها بودند.
در این مسابقه‌ها علاوه بر دو تیم فینالیست، تیم‌های سازمان پژوهش، نهضت سوادآموزی، اردوگاه شهید باهنر، معاونت پشتیبانی، معاونت حراست وزارت‌خانه، معاونت تربیت بدنی، دفتر وزارتی، معاونت حقوقی و سازمان مشارکت‌های مردمی با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.
در همین حال موفقیت‌های تیم‌های ورزشی کانون در این مسابقه‌ها به فوتسال منتهی نمی‌شود و قرار است تیم والیبال کانون نیز برای کسب عنوان قهرمانی، در رقابتی سخت به مصاف تیم معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برود.
مسابقه‌ی فینال والیبال ساعت 14:30 روز 6 اسفند 1392 در همین مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.