کد خبر: 231046
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
سید محمدرضا جوادی مدیرکل کانون همدان شد

حکم مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نام سیدمحمدرضا جوادی صادر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جوادی متولد سال 1348 در شهر همدان و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد دررشته جغرافیا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است.
او از سال 1374 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مشغول به‌کار شد و پیش از انتصاب به مدیرکلی کانون استان، ریاست اداره‌ی امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات این اداره را بر عهده داشته است.
تدریس در مراکز آموزش عالی استان (دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی‌ و امام حسین(ع)، اهتمام‌، گردآوری و تدوین چندین عنوان کتاب مر تبط با فعالیت‌های شغلی با عناوین مشق عشق ، ابرهای خاکستری‌، پیش‌گیری از نگاه اول و...، عضویت در هیات تحریریه فصل‌نامه‌ی فرهنگ همدان و ده‌ها خبرنامه و بولتن خبری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی از جمله سوابق علمی و آموزشی وی است.
او هم‌چنین طی سال‌های خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان مسوولیت‌هایی مانند سرپرست مرکز آموزش عالی علمی و کاربردی فرهنگ وهنر استان، ریاست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های همدان و بهار، عضویت در شوراهای بازبینی و انتخاب جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی استان و مدیریت اجرایی و مسوولیت کمیته‌های برگزاری برخی جشنواره‌های بین‌المللی‌، ملی‌، منطقه‌ای و استانی مانند تئاتر کودک و نوجوان‌، فیلم فجر استانی، شعر فجر استانی، نمایشگاه کتاب سراسری و همایش‌های علمی پژوهشی را بر عهده داشته است.  
در این میان علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با صدور حکمی ضمن بیان انتظارات خود از مدیرکل کانون استان همدان، جوادی را جایگزین پرویز ابراهیمی کرده است که از ابتدای سال 1389 مدیریت کانون این استان را بر عهده داشت.
ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری همدان از جمله انتظارهای مدیرعامل کانون از سیدمحمدرضا جوادی مدیرکل جدید کانون استان همدان است.
آیین تکریم از پرویز ابراهیمی مدیرکل سابق کانون استان همدان و معارفه سیدمحمدرضا جوادی مدیرکل جدید ساعت 18 تا 20 روز دوشنبه 30 تیر 1393 با حضور مدیرعامل کانون در همدان برگزار می‌شود.