حجت‌الاسلام جواد لطف‌الله‌پور مدیرکل کانون آذربایجان‌شرقی شد

طی حکمی از سوی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون، حجت‌الاسلام جواد لطف‌الله‌پور هشترودی به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر اساس حکم مدیرعامل کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مراکز فرهنگی، هنری کانون استان، ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز و ارتباط متقابل میان بخش‌های ستادی و مراکز کانون با هماهنگی استانداری و تعامل و همکاری با مسوولان سایر دستگاه‌های مرتبط در استان آذربایجان شرقی مورد تاکید قرار گرفته است.
 بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام جواد لطف‌الله‌پور متولد سال 1344 در شهرستان هشترود است که از سال 1361 برای گذراندن دروس حوزوی وارد حوزه علمیه شده است. وی هم‌چنین دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت دولتی است.
مدیر جدید کانون تبریز تاکنون 4 کتاب تالیف کرده و 114 مقاله نیز در زمینه‌های تعلیم و تربیت، مذهبی، اجتماعی و مسایل روز از وی در نشریه‌ها و روزنامه‌های مختلف منتشر شده است.
لطف‌الله‌پور از جانبازان جنگ تحمیلی است که مدت 22 ماه سابقه حضور در جبهه را در پرونده خود دارد.
هم‌چنین می‌توان به سوابق اجرایی او مانند تدریس در مراکز آموزش عالی، ریاست نهضت سوادآموزی تبریز به مدت 4 سال، مشاور ریاست سازمان بهزیستی کشور از سال 80 تا 84 و مشاور عالی بیمه در شمال غرب کشور اشاره کرد.
وی با حکم علیرضا حاجیان‌زاده به عنوان مدیرکل کانون استان آذربایجان‌شرقی منصوب و طی آیینی از روز 2 شهریور 1393 فعالیت خود را شروع خواهد کرد.