خدمات زنده‌یاد محمد غفوری به زبان‌آموزان یزدی ارزشمند است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی درگذشت محمد غفوری مدیر پیشین کانون زبان ایران استان یزد را به خانواده و همکاران آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این پیام مراتب هم‌دردی خود را با خانواده و بازماندگان و همکاران زنده‌یاد غفوری ابراز و از وی به عنوان همکاری با سال‌ها سابقه‌ی خدمت سترگ فرهنگی و آموزشی به کودکان و نوجوانان و فراگیران زبان‌های خارجی یاد کرده است.
محمد غفوری مدیر پیشین کانون زبان ایران استان یزد که از چندی پیش به علت عارضه تومور مغزی در بیمارستان بهمن تهران بستری شده بود، ظهر روز 6 بهمن دارفانی را وداع گفت
وی از سال 1373 تا 1389 به عنوان مدیر کانون زبان استان یزد، بخشی از دوران خدمت فرهنگی خویش را گذراند. عشق به آموزش و فرهنگ همواره در وجود وی موج می‌زد تا جایی که در دوران بازنشستگی نیز هم‌چنان آموزگار بود.
مراسم تشییع و تدفین زنده‌یاد غفوری، ساعت 7:30 دقیقه‌ی صبح روز چهارشنبه 8 بهمن از محل دفتر مرکزی موسسه‌ی جوادالائمه‌(ع) یزد انجام می‌شود.
 
متن کامل پیام مدیرعامل به شرح زیر است:
 
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
خانواده‌ی ارجمند غفوری!
مراتب تسلیت اینجانب را در پی درگذشت زنده یاد محمد غفوری مدیر پیشین کانون زبان ایران استان یزد بپذیرید.
بی‌تردید تحمل فقدان عزیزی که سال‌ها سابقه‌ی خدمت سترگ فرهنگی و آموزشی به کودکان و نوجوانان و فراگیران زبان‌های خارجی را در کارنامه‌ی سوابق ارزشمند خود ثبت کرده است، جز با تکیه بر عنایات خداوند رحمان میسر نمی‌شود.
ضمن عرض تسلیت، با بازماندگان آن همکار ارجمند ابراز همدردی می‌کنم.
از خداوند بزرگ برای خانواده محترم غفوری، تمامی وابستگان و همکاران آن مرحوم، آرزوی صبر و شکیبایی و برای روح آن عزیز تازه سفر کرده، در جوار رحمت واسعه الهی، جایگاهی بلند مرتبه آرزومندم.
                                                                                                     علیرضا حاجیان‌زاده
                                                                            مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان