انتصاب منیره صادقی به عنوان مدیرکل کانون خراسان شمالی

منیره صادقی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مدیرکل کانون استان خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آیینی که صبح روز 30 اردیبهشت 1394 در بجنورد برگزار می‌شود، وی سکان اداره کانون این استان را از علی ارکانی‌فرد تحویل می‌گیرد.
صادقی کارشناس‌ارشد زبان و ادبیات فارسی است و علاوه بر مدیریت مدارس در مقاطع ابتدایی و راهنمایی فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌ی شعر و ادبیات، مسوولیت انجمن‌ها و کانون‌های ادبی شهرستان‌های مختلف این استان را برعهده داشته است.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در حکم انتصاب مدیرکل جدید کانون استان خراسان‌شمالی بر ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان استان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد برای عضویت در مراکز، هم‌چنین ایجاد ارتباط متقابل میان بخش‌های حوزه ستادی و مراکز فرهنگی با هماهنگی استانداری و تعامل و همکاری با مسوولان دستگاه‌های ذیربط در استان تاکید کرده است.
علی ارکانی‌فرد مدیرکل سابق کانون نیز نخستین مدیری بود که پس از تشکیل استان خراسان‌شمالی مسوولیت کانون را از سال 1386 تاکنون برعهده داشت.
کانون استان خراسان‌شمالی اکنون دارای 3 مرکز ثابت و 5 مرکز سیار روستایی است اما پروژه ساخت چندین مرکز دیگر در استان نیز در مراحل ساخت و تکمیل قرار دارد.

در همین حال مراسم معرفی مدیرکل جدید و قدردانی از مدیرکل سابق روز 30 اردیبهشت با حضور دکتر محمدعلی شامانی معاون فرهنگی و عبدالحمید شهسواری مشاور اجرایی مدیرعامل کانون در سالن فنی حرفه‌ای شهر بجنورد برگزار می‌شود.