برخورداری مربیان مسوول مراکز  فرهنگی‌هنری کانون از فوق‌العاده مدیریت

معاون توسعه و مدیریت منابع گفت: مربیان مسوول مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اول مهر 94 از فوق‌العاده مدیریت برخوردار می‌شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی با اعلام این خبر افزود: به دنبال پی‌گیرها و نشست‌های متعدد با مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موافقت پرداخت فوق‌العاده مدیریت به مربیان مسوول مراکز کانون صادر شد.
بر همین اساس، در ماه‌های اخیر مدیرعامل و معاونان کانون نشستی را با معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار کردند همچنین با دعوت‌ از رییس امور ساختارهای این سازمان مدیریت و دیگر مسوولان و مدیران مرتبط با این حوزه به‌دنبال راه‌کارهای قانونی برای ارتقای جایگاه کارکنان و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی بودند.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون تصریح کرد با همراهی و پشتیبانی مدیرعامل، پی‌گیری برای صدور مجوز پرداخت فوق‌العاده سختی‌ کار برای مربیان مراکز سیار کانون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک این امر نیز تحقق پیدا کند.
واحدی در پایان یادآور شد با اعمال این مصوبه‌ از اول مهر 94 در حکم کارگزینی مربیان ‌مسوول مراکز فرهنگی‌هنری حقوق و مزایای آن‌ها افزایش خواهد داشت و این افزایش در نرخ اضافه‌کاری‌های آن‌ها نیز موثر است.