انتصاب هاجر جمادیه به عنوان مدیرکل کانون استان اردبیل

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی «هاجر جمادیه» را به عنوان مدیرکل جدید کانون استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر‌کل جدید متولد سال 1348 و کارشناس زبان و ادبیات فارسی است و در آخرین مسوولیتش به عنوان مشاور امور بانوان استان فعالیت می‌کرده است.
وی علاوه بر تدریس و مدیریت در مدارس، برخی مسوولیت‌های فرهنگی و هنری، مربی‌گری تئاتر و سرود را نیز بر عهده داشته است و به عنوان نویسنده‌ی فعال در حوزه‌ی ادبیات داستانی هم شناخته می‌شود.
کارشناسی و اجرای برنامه رادیویی خانواده نیز از دیگر سوابق کاری «جمادیه» بر شمرده شده است.
در همین حال علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با انتصاب وی به این سمت او را جایگزین ناهید اللهویردیزاده کرده است.
بر اساس این گزارش مدیرکل سابق کانون نیز از سال 1376 فعالیت خود را در این مجموعه‌ فرهنگی آغاز و در این سال‌ها سمت‌هایی را مانند مربی، کارشناس، کارشناس مسوول ادبی و فرهنگی و معاون فرهنگی در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
وی در سال 1388 به عنوان مدیر و پس از آن با تغییر ساختارهای استانی کانون به عنوان مدیرکل منصوب شد و تا روز 7 آذر 1394 نیز به کار خود ادامه می‌دهد.
قرار است در این روز و با حضور فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع، عبدالحمید شهسواری مشاور اجرایی مدیرعامل کانون و مسوولان استانی طی آیینی این مسوولیت به صورت رسمی بر عهده «هاجر جمادیه» گذاشته شود.