محمدرضا کریمی‌صارمی مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون شد

مدیرعامل کانون با صدور حکمی محمدرضا کریمی‌صارمی را به عنوان مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این حکم از سوی علیرضا حاجیان‌زاده و به پیشنهاد معاون تولید کانون صادر شده است.
حاجیان‌زاده در این حکم به دانش و تجربه‌های ارزشمند کریمی‌صارمی به عنوان مدیری باسابقه اشاره و اظهار امیدواری کرده است با توکل به خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و بهره‌مندی از مشارکت و هم‌فکری هنرمندان، نسبت به توسعه و ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و محصولات این حوزه‌ی کانون اهتمام ورزد.
مدیرعامل کانون در ادامه این حکم از کریمی‌صارمی خواسته است برای تولید آثار جذاب، با کیفیت و متنوع، کشف استعدادها و آموزش جوانان هنرمند، فراهم‌سازی امکان تولید تجربی برای مربیان، اعضای مستعد، علاقه‌مند و خلاق با تکیه بر راهنمایی استادان باتجربه و همکاری در تحقق پیوست فرهنگی به منظور ترویج نمادها و شخصیت‌های متناسب با فرهنگ ایران اسلامی برنامه‌ریزی کند. 
کریمی صارمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی است و علاوه بر عضویت در کتاب‌خانه‌های کانون در دوران کودکی و فعالیت به عنوان کارشناس در کانون استان‌های همدان و لرستان، سال‌ها مدیریت امور سینمایی، واحد عکس و واحد موسیقی کانون را نیز برعهده داشته است.
او همچنین دبیری 10 دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، داوری 45 جشنواره عکس و فیلم داخلی و خارجی، تهیه کنندگی  بیش از 250 فیلم کوتاه، سینمایی و تلویزیونی، 40 عنوان نوار موسیقی و... را در کارنامه کاری خود دارد.
محمدرضا کریمی‌صارمی از تیر سال 1393 تاکنون مدیریت مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون را بر عهده داشت و 34 عنوان تئاتر به تهیه کنندگی او در این مرکز باسابقه تولید شده است.
گفتنی است در ساختار جدید سازمانی کانون دو مدیریت تئاتر و سینمایی زیر مجموعه اداره کل امور سینمایی و تئاتر قرار گرفته‌اند.