گشایش مرکز آموزش جدید کانون

محل جدید مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی اول آبان 1395 گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون در آیین گشایش این مرکز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم و قدردانی از تمامی کسانی که در ساخت و تجهیز آن تلاش کرده‌اند، گفت: مرکز آموزش و پژوهش کانون از یک پیشینه‌ی خوب و تاثیرگذاری برخوردار است و ما برای آموزش‌های مستمر همکاران این نهاد، نیازمند برنامه‌ریزی و امکانات مناسبی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به این‌که مکان قبلی مرکز آموزش کانون استیجاری بود و مالکان آن تقاضای باز پس‌گیری آن را داشتند، افزود: کانون برای تمدید سالانه‌ی آن تلاش کرد اما با توجه به قصد مالکان برای استفاده از آن ساختمان، آن‌جا را تحویل‌شان دادیم. 
به گفته‌ی مدیرعامل کانون بعد از این جریان کانون بلافاصله به فکر بهینه کردن و بازسازی مکانی افتاد که متعلق به خود کانون باشد و با تسهیلاتی بهتر از قبل‌، شرایط رفاهی مناسبی را برای آموزش ضمن خدمت همکاران، برگزاری نشست‌های مدیران و کارشناسان فراهم کند.
مدیرعامل کانون یادآور شد: مدیریت این مجموعه کماکان به عهده معاونت فرهنگی و اداره کل آموزش و پژوهش کانون است و از فضای آماده شده برای برگزاری دوره‌های آموزشی، نشست‌ها و گردهما‌یی‌های کارشناسان و مدیران کانون بهره‌برداری و استفاده می‌شود.
وی در ادامه گفت: اتاق‌های خوابگاهی این مجموعه دارای 35 تخت است و به گونه‌ای طراحی شده که در هر کدام‌ از آن‌ها تنها دو یا سه تخت وجود دارد و هر یک از اتاق‌ها از سرویس‌ها و امکانات مجزایی نیز برخوردار است.
این مجموعه که دارای خوابگاه مجهز، سالن غذاخوری، کارگاه و کلاس آموزشی است، در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون قرار گرفته است.