دین‌داری از نوجوانی تقویت می‌شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اعضای کانون جهرم توصیه کرد تا دین‌داری را از نوجوانی در خودشان تقویت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده معتقد است تغییر در همین دوره سنی اتفاق می‌افتد. همان‌طور‌ که انسان‌های بزرگ و اثرگذار از دوران کودکی و نوجوانی رشد و پیشرفت کرده‌اند.
وی در جمع نوجوانان عضو مراکز کانون جهرم در استان فارس با آنان گفت‌وگو کرد و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ گفت.
مدیرعامل کانون در سفر به استان فارس و در حاشیه‌ی بازدید از مرکز شماره یک جهرم در این نشست گفت: یکی از اصل‌های مهم در کانون کتا‌ب‌خوانی است و اعضای پایدار آن توانایی‌های زیادی در این زمینه دارند و از این راه به تقویت مهارت بیان و شیوه نگارش خود می‌پردازند و شخصیت و توانمندی‌های آنان بالا می‌رود.
وی بر این اعتقاد است که باید از حداقل امکانات بیشترین بهره را برد؛ همان‌طور که در فعالیت «کار با دور ریختنی‌ها» یاد می‌گیریم که با کمترین ابزارها کارهایی زیبا و جذاب انجام دهیم تا به خلاقیت و رشد و توانمندی ما در جامعه افزوده شود.
مدیرعامل کانون تصریح کرد: در بزرگ‌سالی و حضور در عرصه‌های مختلف در جامعه با نداشته‌های فراوانی مواجه خواهید شد پس این روحیه که در عین امکانات کم می‌توان کارهای خوب و بزرگ انجام داد را در خودتان تقویت کنید چرا ‌که شما در کانون با داشته‌هایی بزرگ رو‌به‌رو هستید و آن خلاقیت، ابتکار و توانمندی‌های شماست که برای‌تان سرمایه ی ارزشمندی به حساب می‌آید.
وی اضافه کرد: ما در مجموعه‌ی کانون پیشنهاد‌هایی را که از طرف شما منعکس می‌شود دنبال و برای اجرای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.
در این دیدار اعضای نوجوان نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و پیشنهادهای‌شان را برای گسترش فعالیت‌های علمی کانون، ایجاد تنوع و به روز بودن فعالیت‌ها و استفاده از فن‌آوری‌های روز در مراکز کانون ارایه کردند.
مربی مسئول کانون جهرم نیز در این جلسه از علاقه‌مندی و اعلام حمایت مسوولان شهری برای ایجاد یک رصد‌خانه از سوی کانون در این شهرستان خبر داد.
در پایان این نشست ضمن پخش نماهنگی از فعالیت هیئت عزاداران عاشورایی کانون جهرم، از اعضا و مربیان پژوهش‌گر مراکز فرهنگی‌هنری کانون جهرم که در جشنواره پژوهش کانون تقدیر شده بودند، با اهدای لوح و جایزه قدردانی شد.
نشست مدیر عامل و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون جهرم عصر روز 23 دی ماه و در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ساختمان جدید کانون زبان جهرم صورت گرفت.