محسن حموله رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسن حموله به عنوان رییس دبیرخانه شورای نظارت بر ساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند حموله اشاره و اظهار امیدواری کرده است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و با مشارکت و همکاری نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در انجام امور محوله اهتمام ورزد.
حموله مسولیت‌های مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و امور استان‌های کانون، مشاور مدیرعامل و مسوول دبیرخانه دایمی هفته‌ی ‌ملی کودک را در سابقه مدیریتی خود دارد.
اساسنامه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در تاریخ 16 تیر 1377 به تصویب نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی  رسید و به منظور اجرایی شدن به مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابلاغ شد.
بر همین اساس پس از انتخاب و معرفی اعضای شورا از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو، اولین نشست در تاریخ 29 خرداد 1378 برگزار و دبیرخانه این شورا به صورت رسمی آغاز به کار کرد. 
شوراى انقلاب فرهنگى، ریاست شوراى نظارت بر اسباب‌بازی براى ثبت طرح، صدور مجوز صادرات و واردات و تبلیغات بازرگانى اسباب‌بازى را به مدیرعامل کانون سپرده است که نمایندگانى از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و نهادهاى اقتصادى، فرهنگى و هنرى در آن عضویت دارند.
گفتنی است پیش از این محمدحسین فرجو از سوی مدیرعامل مسوولیت این دبیرخانه را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برعهده داشت.