کد خبر: 268068
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
سفر سه روزه مدیرعامل کانون به اصفهان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای 12 تا 14 اردیبهشت1396 به استان اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون در اولین روز سفر خود به استان اصفهان از مراکز شماره 1 و 2 کاشان، مرکز آران و بیدگل و نمایشگاه آثار اعضا و مربیان بازدید می‌کند.
براساس این خبر، سخنرانی مدیرعامل در گردهمایی مربیان و مسوولان مراکز و ملاقات خصوصی با مربیان و مسوولان مراکز استان از برنامه‌های صبح روز 13 اردیبهشت است.
برهمین اساس، مدیرعامل عصر همین روز ابتدا دیداری را با رسول زرگرپور استاندار اصفهان خواهد داشت و سپس از نمایشگاه و فروشگاه مرکزی محصولات فرهنگی کانون استان، مرکز شماره 1 و مرکز شاهین شهر بازدید به عمل می‌آورد و نشست با مسوولان فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های این روز است.
وی هم‌چنین در سومین روز سفر خود به استان اصفهان در نشستی صمیمی با اعضای نوجوان مراکز و برگزیدگان کشوری و بین‌المللی کانون استان به گفت‌وگو می‌نشیند و در ادامه در برنامه‌ای به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در جمع مدرسان کانون زبان حضور خواهد داشت.
گفتنی است در این سفر مجتبی دانشور، مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، مجید نیازی، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات و سیدمحمدرضا هاشمی رییس کانون زبان ایران علیرضا حاجیان‌زاده را همراهی می‌کنند.