معصومه هادی مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان شد

مدیرعامل در حکمی معصومه هادی را به عنوان مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان زاده، در این حکم بر کیفیت بخشی فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری و ایجاد ارتباط با مدارس به منظور فراهم کردن امکان بهره‌مندی عموم دانش آموزان از محصولات کانون و شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد تاکید کرده است.
مدیرکل جدید کانون استان سیستان و بلوچستان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است و پیش از این ریاست اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش این استان را برعهده داشته و سمت‌هایی از قبیل: کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارشناس مشاوره و مدرس دانشگاه فرهنگیان را در سوابق کاری خود دارد.
بر اساس این خبر هادی در مراسم معارفه‌ی خود که با حضور مسوولان ستادی و استانی برگزار شد، گفت: برای قدم برداشتن در مسیر پرورش نسلی پویا و پرنشاط باید متفکری عاشق بود و این عشق در کانون پرورش فکری معنا یافته است.
وی افزود: کانون فضایی است برای رشد اندیشه و خرد بچه‌ها تا بتوانند خود را مدیریت کنند چرا که در هزاره‌ی سوم کودکان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی هر کشور هستند و مهم‌ترین نقش در پیشرفت هر کشوری به نگاه مسوولان به این سرمایه‌ی عظیم بستگی دارد.
هادی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت انگیزه‌های همکاران را یکی از دغدغه‌های خود عنوان کرد تا از این طریق بتوان کارایی و اثربخشی در انجام فعالیت‌ها را افزایش داد.
مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان خطاب به کارکنان این مجموعه گفت: از این پس به عنوان یک عضو در کنار شما خواهم بود تا در فضایی پویا با هم بیندیشیم و این مسیر را همراه با یکدیگر بپیماییم تا کودکان و نوجوانان را به سر منزل مقصود برسانیم.
در این آیین هم‌چنین مسعود خاک‌سفیدی سرپرست پیشین کانون این استان نیز، گزارشی از هفت ماه سرپرستی خود ارایه کرد و فعالیت‌های خود را ادای دینی به کانون مهربانی عنوان کرد.
وی هم‌چنین گفت: در این مدت تمام تلاش ما بر این بود که فضایی در کانون ایجاد شود تا همکاران و اعضا در محیطی دلپذیر، به فعالیت بپردازند.
گفتنی است این آیین روز 23 مرداد 96 با حضور معاون فرهنگی کانون کشور، مشاور مدیرعامل کانون، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرانی از آموزش و پرورش، همکاران و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری زاهدان انجام شد.