"بالا بردن توانمندی ها به جای انتظارات "

علی رضا جلالی مدیر کل کانون استان البرز در نشست پایان سال همکاران استانی بر لزوم تقویت توانمندی های همکاران استان تأکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،روز یکشنبه 25 اسفند 92 مراسم نشست پایان سال 1392 همکاران کانون  استان البرز  با حضور علی رضا جلالی ،مدیر کل کانون استان البرز ،معاونین آموزشی ،مالی ،اداری و فرهنگی ،کارشناسان فرهنگی ،هنری و ادبی ،مسوولان ،مربیان کتابخانه ها و همکاران ستادی کانون و کانون زبان  استان برگزار شد .

مدیر کل کانون استان در سخنانی در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت چهار مفهوم آموزش ،پرورش ،بار آوری و تربیت و بیان وجه تمایز میان این مفاهیم  از تعاریف درست این واژه ها به عنوان زبان مشترک همکاران استان یاد کرد .

 

اعضا کاون  استان البرز کارنامه کتابخوانی دریافت می کنند

جلالی در ادامه طرح های خاص سال 1393 از جمله "صدور کارنامه کتابخوانی برای اعضا " به منظور توسعه ی فرآیند کتابخوانی در مراکز  ، بررسی دقیق کلاس های شهریه ای و  اقدامات مربیان این کلاس ها ، ارزیابی  شیوه نامه های نظام پیشنهادات و جمع آوری کلیه ی نظرات همکاران در این زمینه و پی گیری امور ویژه اتوماسیون اداری و استفاده تمامی همکاران از این سیستم را اولویت های کاری سال 93 کانون استان دانست .

پخش کلیپ  گلچین  فعالیت های مراکز در سال 92 ،انیمیشن و اهدا جوایز به همکاران برگزیده جشنواره های مختلف از جمله فعالیت های اجرا شده در این مراسم بود .

در پایان این مراسم علی رضا جلالی ضمن پاسخ گویی  به سوالات همکاران بر تقویت مهارت ها و توان فردی مربیان به جای انتظارات تأکید کرد .