کد خبر: 228073
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
بازدید 1259
اولین  جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد در  کانون البرز برگزارشد

کارگروه ارزیابی عملکرد کانون استان البرز روز چهارشنبه 27 فروردین ماه 93 به منظور توجیه اهداف و بیان راهبردها تشکیل جلسه داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز در این نشست که با حضور  معاون اداری - مالی کانون استان و کارشناسان واحد های مختلف اداری کانون برگزار شد بر لزوم  ارزیابی عملکرد تخصصی از هر واحد تأکید شد .

سعیده ایران نژاد نماینده کانون البرز در کارگروه کشوری  در این نشست ضمن تشریح اهم مباحث مطرح شده در کارگاه آموزشی استان مرکزی به جهت تجربه موفق این استان در این برنامه،  بر ضرورت و اهمیت شرکت در این فرآیند و همکاری کلیه واحد ها تأکید کرد .

مستند سازی فرآیندی فعالیت ها ( تهیه گزارش ،عکس و سایر مستندات تخصصی هر واحد )
تعیین شاخص های اختصاصی  و توجه به شاخص های فرهنگی ،هنری و ادبی کانون که به اختصار (فرهنگی) نامیده می شوند
شناسایی جامعه مخاطب (جامعه هدف ) و مقایسه آن با تعداد اعضا فعلی مراکز و.ارائه مدارک مثبته از سوی واحد های مختلف به منظور سنجش ارزیابی سالانه از اهم نکاتی بود که توسط ایشان مطرح شد .
در ادامه سایر همکاران نقطه نظرات خود در خصوص  آسیب شناسی و دیدگاه های اصلاحی شان  در ارتباط با  اجرای هدفمند  این کار را بیان داشتند :
تهیه رزومه کاری فردی افراد
توجه به بحث تشکیل کارگروه خاص
فراهم کردن امکانات ویژه برای جمع آوری اطلاعات
تهیه ملزومات مورد نیاز واحد های مختلف
از اهم مباحثی بود که توسط همکاران مطرح شد .
لازم به توضیح است که قرار است پس از بررسی های اولیه این جلسه هر یک ماه یک بار برگزار و مستندات مربوط به هر واحد جمع آوری شود .