کد خبر: 229937
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
بازدید 1466
جشن شروع فعالیت های  تابستان در مرکز شماره 2 کرج برگزارشد

فعالیت های تابستانی مرکز شماره 2 کرج با اجرای فعالیت های شاد و متنوع افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،جشن آغاز فعالیت های تابستان مرکز شماره 2 کرج روز یکشنبه 25 خرداد 93 از ساعت12- 30/10  با حضور علی رضا جلالی، مدیر کل کانون استان ،مهری فلاح ،معاون فرهنگی ،طاهره گرمسیری ،کارشناس فرهنگی و  جمعی از همکاران ستادی  ،مسؤول ،،مربیان و اعضا و والدین  این مرکز برگزار شد .
شاد باشید ،تجربه کنید ،خود را پیدا کنید
علی رضا جلالی مدیر کل کانون استان البرز در سخنانی در بخش های آغازین این برنامه  پس از تلاوت قرآن و اجرای موسیقی توسط اعضا ،خطاب به اعضا کودک ونوجوان این مرکز گفت :
آغاز ایام تعطیلات شیرین تابستان ،فرصت بسیار خوبی برای شماست ،پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید .
وی در ادامه افزود : ما یک دستورالعمل و فرمول کلی برای شما داریم که شامل سه اصل است : کانون مکانی است که باید در آن شاد باشید ،تجربه کنید و خود را پیدا کنید.
جلالی ادامه داد : این جا شایستگی در به دست آوردن نمرات بالا نیست ،این جا هر کسی با هر سطح از دانش ،باید در فعالیت ها شرکت کند ،تمام فعالیت ها را محک بزند و سرانجام فعالیت مورد علاقه اش را یافته و آن را ادامه دهد .
در این جا ما برای افراد با هر هوش و  استعدادی ،برنامه داریم ،پس وظیفه شماست که استعداد و علاقه تان را بیابید تا به موفقیت برسید .
اجرای موسیقی توسط اعضا پیش دبستانی ترم 3 کلاس موسیقی مرکز به مربی گری مرجان احمد خسروی ،شعر خوانی از اشعار سهراب سپهری و هستی شمس،کتابخوانی (( کتاب یخی که عاشق خورشید شد )) توسط فاطمه علیپور ،مربی مسوول مرکز شماره 2 کرج ،مسابقه و سرگرمی با استفاده از کتاب های مرکز ،از دیگر فعالیت های اجرا شده در این مراسم بود .
هم چنین  کلیه کلاس ها و ساعت و شیفت کاری مرکز نیز در این مراسم به والدین و اعضا اطلاع رسانی شد . 
لازم به توضیح است که این مرکز و سایر مراکز کانون در استان در کلیه ایام سال برای اعضا کودک ونوجوان فعالیت های ویژه ای را اجرا خواهند کرد.