کد خبر: 230081
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
بازدید 1636
دومین جلسه کارگروه اقدام پژوهی در البرز برگزار شد

کارشناسان واحد آموزش و پژوهش کانون با حضور در مجتمع کرج پاسخ گوی سوالات همکاران در زمینه اقدام پژوهی بود ند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز ،روز شنبه 31 خرداد ماه 93 دومین جلسه کارگاه باز آموزی اقدام پژوهی ،با حضور کارشناسان آموزش و پژوهش ،مهری فلاح ،معاون فرهنگی استان و جمعی از کارشناسان و،مسوولین و مربیان مراکز استان  برگزار شد .
مهری فلاح ،معاون فرهنگی کانون استان البرز که مسوولیت  واحد آموزش و  پژوهش استان را نیز بر عهده دارد ،هدف از برگزاری این دوره ها را ترغیب مربیان به انجام اقدام پژوهی و آشنایی آنان با شیوه های صحیح گزارش نویسی و تدوین شیوه نامه انجام  فعالیت های  پژوهش با اعضا بر اساس تجربیات مربیان عنوان کرد .
وی همچنین در خصوص فعالیت های پژوهشی در استان گفت :
نگاه ما به کار پژوهش رقابتی نیست و ما به دنبال ایجاد انگیزه بیشتر در همکاران علاقه مند هستیم و سعی داریم همکاران هر چه بهتر و بیشتر با اهمیت و روند کار پژوهش آشنا شوند و در نظر داریم در پایان امر کارهای پژوهشی برتر همکاران را در مجموعه ای چاپ کنیم .  
مظفری ،کارشناس پژوهش کانون نیز در ابتدای این نشست در سخنانی گفت :
در یک کار پژوهش در عمل مهم عمل انجام شده و نتیجه حاصل از آن است که باید قابل دید ،سنجش و ارزیابی باشد چرا که گاهی اوقات متأسفانه برخی پژوهش ها به شکل مصنوعی هستند و با وجود این که گزارش خوبی از یک کار پژوهشی موجود است اما در عمل اتفاقی نیفتاده است ،لذا ما در کانون سعی داریم همکاران با انگیزه و دانستن اصول صحیح به سمت انجام یک کار با رغبت و میل درونی باشند ،چرا که اگر کار برایشان لذت بخش باشد در نتیجه رضایت بخش خواهد بود .
در ادامه همکاران به نوبت سوالات خود را در خصوص کار پژوهشی و در بخش بیان مسأله ،اهداف و عنوان پژوهش در عمل سوال کردند .
لازم به توضیح است که اولین جلسه این سلسله نشست ها چندی پیش با حضور دکتر اقبال قاسمی پویا ،پژوهشگر و مدرس در همین مکان برگزار شده بود .