کد خبر: 232832
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
بازدید 1454
نمایشگاه   آثار هنری اعضا از دید مدیر کل و کارشناس هنری استان

 
علی رضا جلالی:
هدف از برپایی نمایشگاه های آثار اعضا باید ایجاد اعتماد به نفس در آنان  
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،ساعت 12 روز یکشنبه 9 شهریور 93 مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار هنری دو نفر از اعضا این مرکز ملیکا گودرزی و کیمیا طی با حضور مدیر کل ،کارشناس هنری  و جمعی از کارشناسان  ،مربیان و اعضا و والدین آنان در مرکز شماره یک کرج واقع در شاه عباسی – گلستان یکم برگزار شد .
علی رضا جلالی مدیر کل کانون استان البرز در بازدید از نمایشگاه ضمن تقدیر از تلاش های مربیان و اعضا مرکز وضمن نوشتن یادداشت یادگاری در دفاتر صاحبان آثار گفت :  
هدف از برپایی چنین نمایشگاه هایی باید بالا بردن اعتماد به نفس در اعضا باشد ،وی افزود :
ما باید به بچه ها احترام بگذاریم و به آن ها یاد بدهیم که محترم هستند ،هر چند انجام کارهای هنری توانمندی خاصی را می خواهد اما دیدن آن توانمندی ها هدف فرعی است و ایجاد  اعتماد به نفس در بچه ها ست که هدف اصلی است .
بنابر این ما همواره باید مراقب باشیم که بدون ایجاد غرور کاذب در اعضا از توانمندی هایشان بهره گرفته و در افزایش اعتماد به نفسشان بکوشیم .
سید بهزاد ابوالقاسم حسینی (کارشناس هنری ) : یکی از محاسن بزرگ این نمایشگاه جرأتی است که مربیان به اعضا داده اند
سید بهزاد ابوالقاسم حسینی کارشناس هنری استان نیز در سخنانی در حاشیه این نمایشگاه گفت :
یکی از محاسن بزرگ این نمایشگاه جرأتی است که مربیان به اعضا داده اند ،در این نمایشگاه دیدیم که اعضا از یک شی به ظاهر ساده یک اثر با ارزش تولید کرده اند .
وی ادامه داد :
گاهی می بینیم که کار روی یک سطح ساده هم سخت است و این مربی است که این توان را در اعضا ایجاد می کند که خودشان را باور کنند و با جرآت خطوط و رنگ ها را روی احجام و سطوح نا صاف بکشند .
حسینی هم چنین بودن یک نگارخانه و فضای نمایشگاهی دائمی را جهت در معرض دید قرار دادن آثار هنری اعضا از ملزومات استان دانست .
وی در این خصوص گفت :
باید در طراحی ادارات و مراکز کتابخانه ای جدیدی که می خواهند تأسیس شوند ،چنین فضاهایی در نظر گرفته شوند.