کد خبر: 232869
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
بازدید 2035
افتخار آفرینی اعضا و مربیان استان البرز در جشنواره های مختلف رضوی

اعضا و مربیان استان البرز توانستند همانند سال های گذشته در جمع برترین های جشنواره های رضوی کشوری باشند

 
            به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره رضوی ، اعضا و مربیان کانون این استان توانستند در جشنواره های مختلف برگزیده شوند :
در جشنواره تحقیق و پژوهش رضوی :فائزه زارعی نژاد ،زهرا سفید گر و زهرا طالبی از مرکز هشتگرد با راهنمایی های مریم فلاح نژاد مربی فرهنگی این مرکز رتبه برتر کشور را کسب کردند .
در مسابقات داستان کوتاه رضوی :
در گروه سنی 7 تا 10 سال ،از مرکز شماره 3 کرج، سارا هوشور،با داستان "نقش های قالی " و سیاوش اسدی نژاد عضو مکاتبه ای کانون استان با داستان "بانک نقاره " توانستند در جمع برگزیدگان باشند.
در گروه سنی 14 تا 17 سال نیز پوریا شاه میری   با  داستان "روزی که من خوش شانس بودم " و کوثر جلالی با داستان  "سفر کوتاه "از اعضا  مرکز مجتمع فرهنگی ،هنری کرج  با راهنمایی های مربی فرهنگی مرکز "مهتاب میرزاپور"  در جمع برگزیدگان قرار گرفتند،لازم به ذکر است که مژگان بابامرندی،محمد جواد جزینی و محمد رضا بایرامی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.
در بخش نشریات کاغذی نیز اعضا مرکز هشتگرد "زهرا سفید گر،زهرا طالبی و فائزه زارعی نژاد " با راهنمایی های دنیا یار محمدی مربی فرهنگی مرکز و با نشریه "گلبارات آفتاب"  توانستند در جمع برگزیدگان باشند.
در مسابقه ادبی خاطرات زیارت هم سارا تاج دولتی با خاطره گاولین زیارت" و با راهنمایی های بهاره اشخاصی مربی ادبی مرکز شماره 3 کرج توانست در جمع برگزیدگان در گروه سنی 7 تا 11 سال باشد .
امیر حسین ابراهیمی خبیر نیز  از استان البرز در جمع برگزیدگان مسابقه شعر رضوی قرار گرفت.
در مسابقه قصه گویی رضوی نیز فرزانه بدرپور مربی فرهنگی مرکز مجتمع کرج با قصه "قالی" در جمع برگزیدگان قرار گرفت و عاطفه الوندی از بخش آزاد نیز با قصه " میر مراد من " به این موفقیت دست یافت .