کد خبر: 233880
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
بازدید 1810
برنامه های هفته کودک ؛ نو و خلاقانه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،صبح روز سه شنبه اول مهر ماه نود و سه جلسه ویژه هفته ملی کودک و فعالیت های مراکز در این هفته برگزار شد .
علی رضا جلالی مدیر کل کانون البرز،مهری فلاح معاون فرهنگی ،کارشناسان فرهنگی ،هنری و ادبی  و مسولین مراکز دراین جلسه که در محل کتابخانه نوجوان مرکز مجتمع برگزار شده بود شرکت داشتند.
مدیر کل کانون در این جلسه گفت :
هر مرکزی فعالیت های ویژه و خلاقانه ای را متفاوت از آن چه که تا کنون اجرا شده است ،اجرا کند و همکاران سعی کنند تجربه های خوبی را برای اعضا رقم بزنند.
مهری فلاح  معاون فرهنگی نیز در ارتباط با برنامه های مراکز  در هفته ملی کودک گفت :
در حال حاضر دوران کودکی نادیده گرفته شده است در حالی که کودکی کردن حق بچه ها و یکی از حقوق اصلی آن هاست .فلاح اضافه کرد : 
 در  برگزاری جشنواره هفته ملی کودک  ضمن شناساندن فعالیت های کانون به عموم ،این امکان وجود دارد که که به بزرگتر ها یاد آوری کنیم "حق کودکی کردن "  را از فرزندانشان دریغ نکنند. 
وی ادامه داد:   ما می خواهیم بچه های هر مرکز دسترسی به فعالیت ها داشته باشند و مربیان نیز تمام توان و انرژی شان را برای اجرای فعالیت های شاد و جذاب بگذارند.
معاون فرهنگی البرز تأکید کرد:  ایجاد محیط شاد و مفرح از الزامات فعالیت های کانون است  که خاطرات خوب و دل انگیزی برای بچه ها به یادگار خواهد گذاشت .
طاهره گرمسیری کارشناس فرهنگی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آرزوی روزهای خوش برای همکاران و اعضا در این ایام گفت :
با توجه به این که کانون هدف مشخصی از فعالیت ها را دنبال می کند ،امسال نیز برنامه ها با هدف مشخص و ضمن هماهنگی با کارشناسان مربوطه صورت پذیرد .
در این جلسه همکاران نقطه نظرات خود را مطرح کردند و قرار شد تا 8 مهر ماه  کلیه مراکز برنامه های خود را ارائه دهند .

لازم به توضیح است که از 15 تا 21 به مناسبت هفته ملی کودک فعالیت های شاد و متنوعی در کلیه مراکز کانون استان اجرا خواهد شد .