کد خبر: 246930
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
بازدید 3002
برنامه های شاخص استان البرز به مناسبت هفته ملی کودک

 
 
 
                1-کنسرت موسیقی (صدای آب نمی آید)
با توجه به بحران آب و شرایط اقلیمی و جوی ایران عزیز و با توجه به ضرورت و اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در درست مصرف کردن آب،ویژه برنامه موسیقی- نمایشی با عنوان ((صدای آب نمی آید) با همکاری 60 نفر از اعضا کارگاه های موسیقی کانون البرز و هنرجویان کودک آموزشگاه موسیقی در دو نوبت اجرا می شود .
با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است یک نوبت این کنسرت در سالن 2000 نفری شهیدان نژاد فلاح کرج و یک نوبت در سالن کانون در حجاب تهران برگزار شود .
 
2-هم نوازی سازها و برگزاری کنسرت موسیقی ویژه هفته ملی
هم چنین در این هفته هم نوازی سازهای مختلف نیز توسط اعضا کودک ونوجوان کانون در سالن همایش های استان برگزار می شود .
3-اجرای ویژه برنامه برای کودکان مناطق محروم
با توجه به موقعیت منطقه محروم ((حصار)) در کرج،برنامه ی ویژه ای به مناسبت روز جهانی کودک تدارک دیده شده و برای این کودکان اجرا خواهد شد .
4-برگزاری جشن در شیرخوارگاه امام علی (ع)
مراسم جشن ویژه ای نیز به منظور فراهم کردن فضای شاد و لذت بخش برای کودکان محروم،در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج اجرا خواهد شد .
5-اجرای ویژه برنامه در پارک بانوان کرج
برنامه ای ویژه اعضا دختر مراکز و کودکان دختر در محیط شاد و مفرح پارک بانوان کرج واقع در جهانشهر اجرا خواهد شد که این برنامه شامل برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی است .
6-برگزاری سلسله نشست های ویژه مشاوره خانواده
با توجه به قرار گرفتن روز خانواده در این هفته در مراکز کانون استان البرز،نشست های مشاوره ای ویژه خانواده ها با عنوان ((کودک و شادی )) برگزار خواهد شد و کارشناسان و مشاوران ویژه به وظایف و نحوه رفتار خانواده ها در این خصوص اشاره خواهد کرد.
7-برگزاری جشن های مختلف
تمامی مراکز کانون جشن های مختلفی را از جمله جشن قصه گویی ویژه کودکان برگزار می کنند .
 
          8-بازدید مدارس از مراکز

فعالیت های ویژه ای تدارک دیده شده و هر مرکزی طبق هماهنگی با مدارس مجاور خود و دعوت از آن ها ویژه برنامه های این هفته را برای دانش آموزان اجرا خواهد کرد .