دومین جلسه ی کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان البرز برگزار شد

اعضا کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان البرز،برنامه های قطعی خود را اعلام کردند . <BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، این جلسه ،صبح روز شنبه 10 بهمن ماه 94 ، از ساعت 9 الی 11 در محل دفتر مدیر کل کانون استان و مسئول کمیته برگزار شد .
علی رضا جلالی،مسئول کمیته در سخنانی ضمن اهمیت برقراری ارتباط مناسب دستگاه ها بایک دیگر خاطر نشان کرد که  در تمامی ایام سال و به ویژه در این ایام الله ،تمامی نهاد های فرهنگی باید امکانات خود را در اختیار سایر سازمان ها قرار دهند و هر چه بیشتر از پیش زمینه ی خوشایند سازی این ایام را برای کودکان ونوجوانان ،فراهم کنند .
وی ضمن تشریح فعالیت های مختلفی که در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز اجرا می شود ،گفت :
ما ضمن اجرای فعالیت های ویژه ،تخصصی و مرکز محور توسط همکارانمان در مراکز مختلف ،آماده ی همکاری ویژه و ارائه ی خدمات به سایر همکاران مان در سازمان های مختلف هستیم و ظرفیت های موجود  در کانون را در اختیار سایر نهادها قرار خواهیم داد تا زمینه ی استفاده ی کودکان ونوجوانان به ویژه در مناطق محروم از این امکانات،فراهم شود .
در بخش دیگر این جلسه  ، مهتاب امیری-مدیر کانون فاطمه الزهرا، معصومه ابراهیمی –کارشناس امور کودکان بهزیستی البرز،الهه نیک بین –کارشناس مسئول شبه خانواده بهزیستی،رحمان علیزاده – مدیر کانون استانی شهید فهمیده و مهدی کمال زارع –کارشناس مسئول امور فوق برنامه و کانون های آموزش و پرورش استان البرز،برنامه های مختلف تدارک دیده شده برای دانش آموزان و کودکان خردسال استان را  به صورت شفاهی و مکتوب،ارایه دادند .
فضا سازی های مناسب در مهد های کودک و مدارس ،اجرای ویژ برنامه های روز 12 بهمن و یوم الله 22 بهمن،افتتاح مهد های کودک جدید،برگزاری نمایش ،مسابقات مختلف فرهنگی،هنری و ادبی و جنگ های شاد و ویژه ،برپایی نمایشگاه های تخصصی از جمله فعالیت هایی است که توسط این کمیته در ایام الله اجرا خواهد شد .
لازم به توضیح است که علاوه بر مدیر کل ، مهدیه محمدی -معاون اداری – مالی و فرزانه عطار صحراگرد،کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان البرز در جلسه حضور داشتند .  

گفتنی است در پایان این نشست اعضا کمیته به اتفاق مدیر کل کانون از بخش های مختلف مرکز مجتمع ،بازدید کردند و با روند اجرای فعالیت ها در کانون آشنا شدند .