کد خبر: 251956
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
بازدید 17769
زنگ انقلاب در کانون البرز به صدا در آمد

<BR> مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،فعالیت های متنوعی را برای اعضا و دانش آموزان اجرا کرد .

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،صبح روز دوشنبه هم زمان با آغاز دهه ی مبارک فجر،فعالیت های متنوعی در مراکز مختلف کانون استان از جمله مجتمع فرهنگی،هنری اجرا شد .
نرمین کریمی،مسئول مرکز مجتمع،در تشریح فعالیت های این مرکز در اولین روز  ایام الله دهه ی فجر گفت :
در ابتدای ورود دانش آموزان، نمایش عروسکی ((دختر باغ آرزو)) برگرفته از کتابی به همین نام با اقتباس از داستان هانس کریستین اندرسون سروده ی اسدالله شعبانی  به کارگردانی فرزانه بدر پور،مربی فرهنگی مرکز را تماشاکردند که این نمایش  توسط اعضا نوجوان مرکز مجتمع ،اجرا می شود  و سپس قصه ی ((در پناه خانه ی دوست )) با استفاده از کتابی به همین نام توسط طااهره سادات سجادی دیگر مربی فرهنگی مرکز،برای   دانش آموزان قصه گویی شد .
کریمی افزود پس از اتمام برنامه های بخش اول در سالن نمایش،دانش آموزان  با حضور در سالن کتابخانه در فعالیت های متنوع و شاد دیگری شرکت کردند.
مسئول مجتمع فرهنگی،هنری کرج در توضیح این فعالیت ها در روز ابتدایی دهه ی فجر نیز گفت :
هم زمن با ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب (ره) به میهن ،دانش آموزان ،معلمان و مربیان یک صدا سرودهای ((ای ایران )) و ((خمینی ای امام )) را خواندند ،پس ازآن ، فرانک فروزانفر،مربی فرهنگی مرکز،مسابقه ی شاد ((بادکنک دست من نمان )) را با حضور تعدادی از دانش آموزان، اجرا کرد و پس از آن اعضا با شرکت در مسابقه ی (( تونل انقلاب ))،ضمن تجربه ی شادی و هیجان ،با تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی ایران آشنا شدند
کریمی در پایان هم چنین گفت : این برنامه ها هر روزه در دو نوبت و در دو بخش کودک ونوجوان اجرا خواهد شد .