برگزاری ((جشن انقلاب )) در مجتمع کرج

اعضا و مربیان مرکز مجتمع کرج ،فعالیت های ویژه ای را با حضور مسئولین و والدین اعضا اجرا کردند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،صبح روز پنج شنبه 15 بهمن ماه 94،هم زمان با چهارمین روز از گرامی داشت ایام الله سی و هفتمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی ایران،جشن انقلاب همراه با اجرای فعالیت های شاد و متنوع در این مرکز برگزارشد .
در ابتدای این جشن و پس از پخش کلیپ قرآن ،سرود جمهوری اسلامی و سرود کانون ،اعضا و والدین آنان از نمایش کتابخانه ای(( در باغ آرزو)) که به همت فرزانه بدر پور مربی فرهنگی مرکز مجتمع و با همکاری جمعی ازهمکاران و  اعضا نوجوان تهیه شده است ،دیدن کردند،در بخش بعدی کلیپی از معرفی شخصیت و فعالیت های امام خمینی (ره)،برای حضار پخش شد .
در ادامه اعضا کلاس های موسیقی کانون به شکل گروهی چند آهنگ از مجموعه آهنگ هایی را که در کلاس های این مرکز آموخته بودند با راهنمایی مرجان خسروی،مربی موسیقی،اجرا کردند .
تک نوازی ویولن توسط کیمیا طی دیگر عضو نوجوان مرکزمجتمع،برنامه ی بعدی بود که اجرا شد .
هم خوانی دو سرود ((بهمن )) ، (( سرزمین من )) توسط اعضا نوجوان و کودک مرکز مجتمع ،از دیگر فعالیت های اجرایی در این برنامه بود .
سارینا عبد الملکی و رومینا فرد علی رضایی دو نفر از اعضا نوجوان دختر مرکز مجتمع ،در این نشست روایت انقلاب را با شیوه ای خلاق برای اعضا و والدین قصه گویی کردند.
تجلیل از همکاران متولد دهه ی فجر و ابوالفضل منیری عضو نوجوان برگزیده ی مسابقه ی ((جدول انقلاب )) از سایر برنامه هایی بود که در این مرکز اجرا شد .
گفتنی است که مدیر کل و کارشناسان کانون البرز نیز در این برنامه  که از ساعت 10 الی 30/11 برگزار شد ،حضور داشتند.

جهت مشاهده ی تصاویر این جشن به بخش چند رسانه ای سایت یا لینک ذیل مراجعه فرمایید .

گزارش تصویری