کد خبر: 253294
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
بازدید 17152
گردهمایی آموزشی مربیان پیش دبستانی ملارد در مجتمع کانون البرز

جمعی از مربیان پیش دبستانی شهرستان ملارد، با حضور در مرکز مجتمع کانون کرج، در کارگاه های مختلف آموزشی شرکت کردند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز،صبح روز چهارشنبه 5 اسفند ماه 94،این مربیان در سالن همایش های مرکز مجتمع حضور یافتند ،در ابتدای این دوره ،نرمین کریمی ،مسئول مرکز مجتمع ،در سخنانی کوتاه کانون و فعالیت های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی و نحوه ی عضو گیری و شرکت اعضا در فعالیت ها را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.
در ادامه علی رضا جلالی ،مدیر کل کانون البرز، در خصوص فلسفه ی تعلیم و تربیت و مفاهیم مختلف آن از جمله تفاوت های آموزش،پرورش ،بار آوردن و تربیت مطالبی را عنوان کرد .
مدیر کل کانون در سخنانش از مربیان مقطع پیش دبستانی به عنوان یکی از تأثیر گذارترین افراد در سرنوشت افراد یاد کرده و افزود : مربیان این مقطع نباید به عنوان شغلی برای کسب در آمد به آن نگاه کنند ،بلکه باید تمام توان و مهارت خود را به کار گیرند و با مطالعه ی مستمر و تقویت مهارت های فردی خود ،بتوانند مهارت ها و دانش لازم را به کودکان انتقال دهند .
در بخش بعدی این گردهمایی آموزشی ،طاهره گرمسیری ،کارشناس فرهنگی استان که سابقه ی فعالیت مستمر در حوزه ی قصه گویی ، تدریس قصه گویی د رمراکز مختلف و داوری جشنواره ها  را در کارنامه ی خود دارد در خصوص قصه گویی و مراحل آن از جمله (انتخاب قصه ،توجه به محتوا و پیام قصه ها و پرهیز از بیان مستقیم پیام ،درونی کردن قصه ها ) و تا ثیر گزاری قصه بر مخاطبان ، مطالبی را بیان کرد .
اجرای قصه ی با ابزار (( فرشته ای از آسمون )) توسط فرزانه بدر پور ،مربی فرهنگی مرکز مجتمع کرج که سابقه ی طولانی در  بخش بعدی این نشست آموزشی بود .

دو کارگاه کاردستی و آشنایی با آسمان نما و نجوم کارگاه های پایانی این نشست بودند