دیدار مسئولین بنیاد خیریه ی دستهای مهربان با معاونین و کارشناسان استان البرز

مدیر و جمعی از کارکنان بنیاد خیریه ی ((دست های مهربان )) در دو دیدار مختلف،زمینه های همکاری کانون و این بنیاد را بررسی کردند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش قکری کودکان ونوجوانان استان البرز،پس از ارسال درخواست توسط مسئولین این سازمان مردم نهاد که حدود سه سال است در استان در زمینه ی خدمت رسانی به اقشار ضعیف به ویژه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، فعالیت می کنند،مهری فلاح،معاون فرهنگی استان  و کارشناسان فرهنگی و هنری روز دوشنبه 18 مرداد در دفتر این سازمان حضور یافته و با عملکرد این نهاد آشنا شدند.
علی فیلی مدیر این بنیاد در استان البرز شیوه ی فعالیت و نحوه ی جذب مخاطبان را تشریح کرد وکار آموزی و ایجاد استقلال مالی را به جای کمک صرف از اهداف این سازمان خواند . در ا دامه امین شکوهی مسئول روابط عمومی و علی حبیب اللهی از همکاران افتخاری این انجمن توضیحات بیشتری را در رابطه با طرح استعداد یابی اعضا و نیاز به بهره گیری از نظرات کارشناسی همکاران کانون بیان کردند.
مهری فلاح،معاون فرهنگی کانون استان در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات خیر خواهانه و شایان ذکر این بنیاد، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را سازمانی خواند که هدفش خدمت رسانی به تمام کودکان و نوجوانان است ،وی تأثیر پروژه های حضور اعضا و شرکت آنان در فعالیت های بلند مدت به منظور ساختن آینده ی آنان را بسیار مفید تر از برنامه های مقطعی و کوتاه مدت خواند .
وی با اشاره به فعالیت های ویژه ای که کانون برای سطوح و سلایق مختلف اعضا خود تدارک دیده است،توجه مسئولین این بنیاد و حامیان آنان را به فعالیت های متنوع فرهنگی ،هنری و ادبی جلب کرد..
در این دیدار طاهره گرمسیری،کارشناس هنری و بهزاد ابوالقاسم حسینی،کارشناس هنری کانون البرز نیز دیدگاه های خود را در خصوص نحوه ی همکاری بیان کردند .
و اما در دیدار مجددی که در روز چهارشنبه 20 مرداد 95 و این بار در کانون برگزار شد ،معاونین و کارشناسان در خصوص نحوه ی همکاری کانون در برگزاری نمایشگاه خیریه ی ((دست های مهربان)) بحث و تبادل نظر کردند و در خصوص نحوه ی برگزاری این جشنواره مشاوره هایی به مدیر و کارکنان این بنیاد ارایه دادند.