کد خبر: 259134
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
بازدید 1883
آغاز اجرای تئاتر سیار ((هفت خوان رستم )) در البرز

تئاتر سیار هفت خوان رستم از پارک ((ماهدشت کرج)) اجرای خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، تریلی سیار کانون با نمایش ((هفت خوان رستم )) به کارگردانی میثم یوسفی و نویسندگی آتسا شاملو، روز پنج شنبه 4 شهریور ماه 95 به البرز رسید .
اجرای اولین برنامه ی این تریلی در پارک ماهدشت کرج با حضورمدیر کل کانون ،برخی از  کارشناسان کانون و جمعی از کودکان ونوجوانان و علاقه مندان هنر نمایش برگزار شد .
گفتنی است این تریلی از چهارم تا هشتم در استان البرز اجرای برنامه خواهد داشت .
  محمدرضا مختاری آزاد فر،محمد رضا نوری و مصطفی مظفری بازیگران این نمایش،علی رضا رضایی،دستیار کارگردان و حمید مردمی،سرپرست گروه هستند.
لازم به توضیح است که این نمایش برگرفته از طرح((کتاب،تئاتر،مدرسه)) است و در شکل ویژه و با درون مایه ی حماسی در قالب طنز داستان هفت خوان رستم و تلاش او برای نجات کیکاووس شاه ایران و سپاهش از چنگ دیوان مازندران را روایت می کند .
علاقه مندان برای دیدن این نمایش زیبا می توانند  همه روزه در دو نوبت ، به مکان های مشخص شده مراجعه کرده  و علاوه بر دیدن نمایش از برنامه های متنوع دیگر هم استفاده کنند.
پنج شنبه  4 شهریور، ساعت 20 اهالی  دشت بهشت محمد شهر و جمعه 5 شهریور 11 صبح ساکنین  فردیس و 20 مراجعه کنندگان  پارک شهید چمران و اهالی محدوده ی این پارک میزبان این تریلی سیار خواهند بود.
 و از ششم تا هشتم هم این گروه  مطابق جدول، اجرای برنامه خواهد داشت .