برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان حاضر در نمایشگاه

جوانشیر بنیاب و حسن اشرفی اسلامی از اساتید مرکز تجربیات هنری و ایده های نو کانون در یک دوره آموزشی ، مربیان شرکت کننده در نمایشگاه را با آثار و اهداف این نمایشگاه آشنا کردند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، این دوره صبح روز یک شنبه 14 آذر 95 از ساعت 10 الی 13 در مرکز شماره دو کرج برگزار شد و طی آن مربیان ضمن بازدید از آثار هنرمندان حاضر در نمایشگاه با هدف و چرایی برگزاری آن آشنا شدند.
جوانشیر بنیاب و حسن اشرفی اسلامی، فعالیت مرکز تجربیات را محدود به تولید اثر ندانسته و تشکیل این مجموعه را از لحاظ دادن فرصت به هنرمند به منظور مشورت ، گردش و پرورش ایده مهم خواندند .
آن ها هدف اصلی این نمایشگاه را که از جمله نمایشگاه های خاص در استان البرز است ، توجه به مقوله ی خوب دیدن و نگاه کردن همراه با اندیشه دانسته و از مربیان خواستند که به تمام بازدید کنندگان به ویژه کودکان ونوجوانان این موضوع را منتقل کنند که از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده و آثار را خوب ببینند.
اشتراک گذاری ایده ها و برداشت آزاد هر کدام از بازدید کننده ها و تولید آثار با سبک های متنوع و خلاق در قالب کارهای کارگاهی بعدی از جمله مباحثی بود که در این نشست آموزشی با حضور این اساتید،معاون فرهنگی، کارشناسان و جمعی از مسوولین و مربیان البرز در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

متن خبر نمایشگاه ((ایده و هنر )) را می توانید از لینک زیر مطالعه کنید .

لینک خبر