کد خبر: 266507
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
بازدید 1789
سه رتبه سوم سهم البرز در نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی

فاطمه موسوی، فرانک فروزانفر و کیوان اقبالی برگزیدگان البرز در نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، صبح روز یکشنبه اول اسفند ماه 95، آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی شدند .
کیوان اقبالی شرکت کننده بخش آزاد از استان البرز با قصه "چوپان راستگو" رتبه سوم بخش بین الملل ، فاطمه موسوی مادربزرگ قصه گو از مرکز شماره یک کرج با قصه "گل گیس" رتبه سوم بخش پدر بزرگ،  مادربزرگ ها و فرانک فروزانفر مربی فرهنگی مرکز مجتمع کرج، با قصه "ستاره ای که درخشیدن گرفت "  رتبه سوم در بخش رضوی را ازآن خود کردند.
گفتنی است که مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی ، از 27 بهمن در مرکز آفرینش های فرهنگی ، هنری تهران واقع در حجاب کار خود را آغاز و امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل  ، جمعی از مسوولین ، کارشناسان، مربیان کانون ، داوران وعلاقه مندان به کار خود پایان داد و برگزیدگان از بین 68 قصه گو در بخش های مختلف معرفی شدند.
لازم به توضیح است ، مریم مهدی پور که از مرکز شماره چهار کرج در بخش غیر رقابتی  نوجوانان این جشنواره شرکت کرده بود، موفق به دریافت لوح تقدیر از مدیر عامل کانون شد
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://www.kanoonnews.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=133&Id=266503  و برای  دیدن تصاویر این جشنواره می توانید به پایگاه اینترنتی کانون کشور به آدرس
Kanoonnews.ir
مراجعه فرمایید.