توجه به نگاه حرفه ای و مسوولانه در کانون امری ضروری است

محمود مروج، مدیر کل کانون البرز، در جلسه شورای فرهنگی این استان،بر اجرای فعالیت های حرفه ای و راه کارهای سازنده تاکید کرد . <BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز مدیر کل کانون در این نشست که با دستور جلسه بررسی نحوه و محتوای فعالیت کانون در شبکه های مجازی و مشخص کردن وضعیت عضویت در مراکز، برگزار شده بود،
ضمن گرامی داشت روز پاس داشت شعر و ادب پارسی افزود : ما در کانون وظیفه داریم که برای نسل امروز و توجه آنان به فرهنگ و به ویژه ادب پارسی ، بر نامه ریزی کنیم و برای موفقیت در این امر باید با دید حرفه ای و کارشناسانه با رصد شرایط روز و ظرفیت فعالیت های کانون ، برنامه های منسجمی داشته باشیم .
توجه به فضای مجازی و حساسیت های خاص موجود در این فضا ، توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع و شناخت صحیح مخاطبان و علاقه مندان و ضرورت رعایت دقت و صداقت در اطلاع رسانی از نکاتی بود که توسط ایشان مورد بحث قرار گرفت .
در ادامه مطالب دیگری از جمله استفاده از نرم افزارهای پیام رسان داخلی ، توجه به امنیت و ایمنی کودکان ونوجوانان و کاربردی بودن مطالب توسط همکاران مطرح شد .
در ادامه ی این جلسه مدیر کل کانون استان ، بر ضرورت استفاده از تجربیات مفید مراکز و سایر استان ها و تبادل تجربه در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و اعضا و راه کارهای جذب و مشارکت ، هزینه های عضویت و ... مطالبی را مطرح کردند .
در پایان این نشست نیز محمود مروج ، مدیر کل کانون البرز با اشاره به نزدیک شدن حماسه بزرگ انتخابات از همکاران خواست که ضمن مشارکت در انتخابات ، نگاه حرفه ای و مسوولانه به کانون داشته باشند و دیدگاه خودشان را به صورت شخصی حفظ کرده و از مطرح کردن آن در محیط کار ، خود داری کنند .
ضرورت توجه به مناسبت های پیش رو از جمله ماه مبارک رمضان و رحلت جانسوز امام خمینی (ره) از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بو که با حضور مدیر کل ، معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان روز دو شنبه 25 اردیبهشت در دفتر مدیر کل کانون البرز، برگزار شد .