مهدی قربانی سرپرست کانون استان اصفهان شد

مهدی قربانی با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپرستی کانون استان اصفهان را برعهده گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مراسمی با حضور رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مرکز شماره 4 کانون معرفی  شد. در این مراسم معاون فرهنگی کانون با اشاره به ویژگی‌های کار در کانون گفت: زیبایی‌های فطرت کودکان در کانون به خوبی جلوه‌گر می‌شود و مربیان و همکاران با زیباترین پدیده الهی در بهترین مقطع سنی همراه هستند و این موضوع سختی و مشکلات کار را برای آن‌ها شیرین می‌کند.
قمرزاده با تاکید بر رویکرد همیشگی مدیرعامل مبنی بر حمایت از مربیان و مراکز فرهنگی‌هنری گفت: مدیرعامل کانون همواره ضمن تاکید بر ارتقای سطح حقوق و رفاه کارکنان، به افزایش سطح دانش مربیان و حمایت از مراکز و کتاب‌خانه‌های کانون در سطح کشور توصیه می‌کند که البته همه این موضوع‌ها به خاطر کودکان و نوجوانان عزیزی است که در مراکز کانون حضور می‌یابند و در ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی آن شرکت می‌کنند.
وی  در پایان سخنان خود از زحمات و خدمات سیدحامد عسگری‌فر مدیرکل سابق کانون قدردانی و برای مهدی قربانی سرپرست این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.
مدیرکل سابق نیز ضمن قدردانی از تمامی همکاران کانون برای همکاری خوب در این چند سال گفت: در دوران کودکی و نوجوانی عضو کانون اصفهان بودم و خاطرات بسیار خوبی از فعالیت‌های متنوع کانون در آن ایام دارم و خدا را شاکر هستم که در این چند سال نیز توفیق خدمت‌گزاری به کودکان را داشتم و امیدوارم کانون همواره در مسیر خدمت به فرزندان موفق و سربلند باشد.
سیدحامد عسگری‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد درآمدهای کانون استان از زمان حضور در این اداره کل اظهار کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده رشد بسیار خوبی در جذب بودجه در سالیان اخیر داشته‌ایم هم‌چنین برای راه‌اندازی مرکز کانون در مناطق محروم اصفهان با شهرداری توافق‌هایی انجام شده که این موفقیت‌ها حاصل پیگیری و کمک‌های همه همکاران بوده است.
وی هم‌چنین از همکاران خواست به سرپرست جدید در پیگیری برنامه‌های کانون کمک کنند.
در ادامه این آیین مهدی قربانی سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان نیز در سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل کانون گفت: امیدوارم با همکاری سایر کارکنان زمینه‌های لازم برای توسعه و گسترش فعالیت‌‌ها در کانون استان هرچه بیشتر فراهم شود.
وی با قدردانی از تلاش‌های عسگری‌فر، ابراز امیدواری کرد در آینده نیز از نظر‌ها و مشورت‌های وی در جهت پیشبرد برنامه‌ها بهره‌مند شویم.
کانون اصفهان با دارا بودن 60 مرکز ثابت، سیار و پستی در رتبه‌های نخست تعداد مراکز کانون در بین استان‌های کشور قرار دارد.
آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق کانون و سرپرست جدید این اداره کل، صبح روز اول مهرماه با حضور معاون فرهنگی کانون، عبدالحمید شهسواری مشاور اجرایی مدیرعامل و کارشناسان و کارکنان ستادی کانون در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون برگزار شد.