کد خبر: 261713
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
بهره‌برداری از مجموعه‌ی اقامتی کانون در تهران

مجموعه‌ی اقامتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با گردهم‌آیی کارشناسان روابط عمومی و نمایندگان فروش سراسر کشور در تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون، در مراسم گشایش این مجموعه اقامتی گفت: این مکان دارای مساحت 345 مترمربع، 11 سوییت با اتاق‌های دو و سه تخته و تجهیزاتی نو است که ظرفیت پذیرش 35 نفر را دارد.
به گفته‌ی وی، این مجموعه‌ی اقامتی برای آموزش کارکنان کانون ایجاد شده است که برنامه‌ریزی آموزش‌های ضمن خدمت کارمندان از سوی معاونت فرهنگی کانون انجام می‌شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون نزدیک بودن این مجموعه به معاونت فرهنگی کانون، دسترسی راحت‌تر به کارگاه‌های فرهنگی‌هنری، استفاده از فضای کتاب‌خانه و رستوران، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها در سالن‌های مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون را از هدف‌های اصلی بازسازی این ساختمان آموزشی دانست. 
وی در عین حال توضیح داد که این معاونت در سال‌های اخیر برنامه‌هایی را برای ایجاد فضاهای مناسب رفاهی برای کارکنان و خانواده‌های آنان اجرا کرده است که از جمله آن می‌توان به راه اندازی مرکز رفاهی نشتارود اشاره کرد.
واحدی با بیان این که این اقدام‌ها با هدف ارتقا فضاهای رفاهی و نشاط سازمانی کارکنان صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به این‌که مرکز رفاهی نشتارود متعلق به سازمان دیگری بود و سال‌ها کانون به صورت اجاره‌ای از آن استفاده می‌کرد به فکر ارتقا فضایی جدید با امکانات ویژه شدیم چراکه حق کارکنان و مربیان کانون بیشتر از این‌ها است.
واحدی در ادامه اضافه کرد: مجتمع رفاهی نشتارود با ظرفیتی دو برابر فضای قبلی آن و با یک چیدمان مناسب و محیطی نوساز امسال دو برابر سال‌های گذشته پذیرش داشته است که در ادامه‌ی همین مسیر فضای آموزشی و رفاهی جدیدی نیز قرار است در نشتارود به بهره‌برداری برسد که چندی پیش کلنگ احداث آن زده شد.
وی  در ادامه با بیان این‌که دغدغه‌ی ما خانواده‌ی کانون است، گفت: ما تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت‌های کانون از هدر رفتن منابع جلوگیری کنیم و این صرفه‌جویی‌ها برای ارتقای معیشت و رفاه همکاران است.
گردهم‌آیی سراسری کارشناسان روابط عمومی و نمایندگان فروش سراسر کشور در روزهای دوم و سوم آبان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.