انتصاب‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر

احکام جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و مسوولان کمیته‌های استانی آن از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابلاغ شد.

علیرضا حاجیان‌زاده در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای مجتبی دانشور مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون را به سمت جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد و مدیران کل استانی کانون را به سمت مسوول کمیته در آن استان‌ها منصوب کرد.
در حکم امضا شده از سوی مسوول کمیته کودک و نوجوان برای جانشین این کمیته، بر اهمیت هماهنگی در سطوح مختلف با مسوولان ارشد ستاد دهه فجر و اعضای کمیته کشوری و در حکم مدیران کل استانی بر هماهنگی با استاندار و مسوولان استانی و ستاد دهه فجر و در همه احکام، بر توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مطابق با گروه سنی کودک ونوجوان در سطوح بین‌المللی کشوری و استانی تاکید شده است.
مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در این احکام همچنین از مسوولان منصوب شده خواسته است با عنایت به تبیین سیاست‌های کلان و رویکردهای داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گرفته، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر، با شعار «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» اقدام‌های شایسته‌ای به‌عمل آورند.
در ابتدای این احکام نیز با بیان این که «انقلاب اسلامی رساترین فریاد تاریخ بشر است که بر اساس بینش عمیق توحیدی و الهام‌گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی شکل گرفته»، از دهه فجر به عنوان فرصتی برای بازخوانی ارزش‌های ماندگار این انقلاب یاد شده است.
کمیته کودک و نوجوان یکی از کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است که مسوولیت آن بر عهده مدیرعامل کانون است و چند سازمان و نهاد فرهنگی، هنری، اجتماعی و گروه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی عضو آن هستند.