مردم ما بحث کمک به نیازمندان حضوری پر رنگ‌ دارند

مردم ما در هر مناسبتی به ویژه در بحث کمک به نیازمندان حضوری پررنگ‌ دارند و این حضور را در مراسم‌های مختلف نشان داده‌اند. <BR>

،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها گفت: جشن عاطفه‌ها یک جشن ملی و معنوی است که با شعار «مهری دیگر آغاز کنیم» همزمان با سراسر کشور در استان قزوین در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این مراسم صبح امروز زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان قزوین و به صورت نمادین در مدرسه همت نواخته شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین مقرر بود که 860 پایگاه کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند که این تعداد با همکاری آموزش و پرورش افزایش یافته و در حال حاضر یک‌هزار و 122 پایگاه در سطح استان کار جمع‌آوری کمک‌های مردم استان را برعهده دارند.
وی تصریح کرد: این تعداد پایگاه در میادین اصلی، معابر و مدارس مستقر هستند و پایگاه اصلی ما در میدان آزادی قزوین (سبزه‌میدان) مستقر است که در کنار دیگر پایگاه‌ها به ویژه پایگاه اصلی، گلریزان برای ایتام پاکستانی داریم و همچنین غرفه‌هایی در زمینه توانمندی مددجویان به ویژه در حوزه اشتغال و خودکفایی نیز در کنار این پایگاه دایر است.
صفری افزود: تاکنون شاهد استقبال خوب مردم بوده‌ایم و اقشار مختلف مردم کمک‌های خوبی را داشتند و کمک‌های بسیاری جمع‌آوری شده است که پیش‌بینی می‌شود حدود 130 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.
وی تصریح کرد: مردم ما در هر مناسبتی به ویژه در بحث کمک به نیازمندان حضوری پررنگ‌ دارند و این حضور را در مراسم‌های مختلف نشان داده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها مردم استان قزوین 120 میلیون تومان کمک کردند که هرساله شاهد افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان هستیم.
وی گفت: دعوت از هنرمندان، برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه نونهالان، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در کنار ستاد مرکزی در میدان آزادی با همکاری کانون پرورش فکری، و ایجاد پایگاه ویژه حوزه فرهنگی برای جذب حامیان فرهنگی از دیگر برنامه‌های جانبی جشن عاطفه‌ها‌ست